خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

افزایش غلظت آلاینده های جوی در یزد/ ورود سامانه جدید بارشی به استان در پایان هفته

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۰۴۵

کارشناس هواشناسی استان یزد با اشاره به صدور هشدار آلودگی سطح زرد را تا روز پنجشنبه، از افزایش غلظت آلاینده های جوی در استان خبر داد.

سید عباس میرحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از یزد با بیان اینکه آلودگی هوا از روز گذشته آغاز شده و تا روز پنجشنبه در برخی شهر‌های استان ادامه دارد اظهار داشت: برای امروز تا چهارشنبه پایداری سکون نسبی جو و افزایش غلظت آلاینده ها به ویژه در مناطق صنعتی و پرتردد پیش بینی می شود.

وی با اشاره به افزایش غلظت آلاینده های جوی افزود: همچنین افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفت هوا در این روز‌ها برای شهر‌های یزد، اردکان، اشکذر، میبد و بافق پیش بینی شده است.

 میرحسینی با بیان اینکه بر اساس هشدار هواشناسی این سامانه، آلودگی جو و کاهش کیفیت هوا به ویژه در نیمه اول روز را به دنبال دارد اضافه کرد: مدیریت بهینه در مصرف سوخت‌های فسیلی، کنترل فعالیت‌های صنعتی آلاینده، کاهش تردد غیرضروری و پرهیز از حرکات ورزشی در فضای باز به ویژه برای سالمندان، کودکان و افراد با سابقه بیماری‌های قلبی و تنفسی توصیه می شود.

وی همچنین از ورود سامانه جدید بارشی به استان در پایان هفته جاری خبر داد و عنوان کرد: یزدی ها در پایان هفته منتظر بارش های پراکنده به ویژه در ارتفاعات و مناطق کوهستانی باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز