خبرگزاری کار ایران

تقویت مشارکت جمعی دانش آموزان یزدی با اجرای طرح شهردار مدرسه

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۰۴۷

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد از تقویت مشارکت جمعی دانش آموزان با اجرای طرح شهردار مدرسه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، فاطمه زارع در نشست با مدیران مناطق شهرداری یزد اظهار داشت: طرح شهردار مدرسه فرصتی برای آینده سازی و تربیت مدیران متعهد، متخصص، مسئولیت پذیر، ولایتمدار، آشنا به حقوق و وظایف خود برای اداره آینده ایران اسلامی است.

به گفته وی، این طرح با امضای تفاهم نامه همکاری مشترک سازمان شهرداری ها و دهیاری ها و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در سراسر کشور آغاز می شود.

زارع افزود: طرح شهردار مدرسه، با هدف یادگیری کار گروهی و مشارکت جمعی دانش آموزان و آشنایی آن‌ها با وظایف شهرداری و چگونگی مدیریت در منطقه اجرایی می شود.

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد خاطر نشان کرد: شهردار مدرسه می تواند هم افزایی خوبی با حوزه خدمات شهری شهرداری نیز داشته باشد، همچنین در راستای فرهنگ‌سازی و اموزش شهروندی، شهردار مدرسه میتواند منشاء توانمندی جهت تحقق این موضوع باشد.

وی در پایان گفت: مدیران توجه داشته باشند برگزاری برنامه های متناسب با نیاز های واقعی دانش آموزان، رضایت مندی آن ها را افزایش می دهد و افراد را به مشارکت در برنامه های طرح شهردار مدرسه ترغیب می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز