خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد خبر داد؛

دانش آموزان یزدی آموزش جبرانی می بینند/زمان برگزاری کلاس ها مشخص نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۶۳۲

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: طرح آموزش جبرانی با هدف تحت پوشش قرار دادن دانش‌آموزانی که نیاز به تلاش بیشتر در طول تابستان دارند برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمدکاظم رحیمی‌نژاد یرامون برگزاری کلاس‌های جبرانی در تابستان برای دانش‌آموزان یزدی گفت: طرح برگزاری کلاس‌های آموزشی در تابستان با هدف جبران عقب ماندگی تحصیلی دانش‌آموزان در دوران کرونا، در حال پیگیری و در مرحله اولیه و نام‌نویسی است.

وی با بیان اینکه پیگیر تأمین اعتبار برای اجرای این طرح هستیم، اظهار داشت: طرح مذکور با هدف تحت پوشش قرار دادن دانش‌آموزانی که نیاز به تلاش بیشتر در طول تابستان دارند برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد افزود: هدف این است که دانش‌آموزانی که با توجه به ارزیابی‌های توصیفی و پایانی که در سال جاری انجام شده در طول سال تحصیلی کاملا موفق نبوده‌اند، طی شش هفته تحت آموزش قرار بگیرند.

رحیمی‌نژاد خاطرنشان کرد: آموزش برای درس‌های‌ خاصی که نیاز به تلاش بیشتری دارد با برگزاری کلاس‌هایی در سطح مدارسی که از قبل تعیین شده است، انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: زمان دقیق برگزاری این کلاس‌ها بزودی اعلام خواهد شد و دانش‌آموزان با مراجعه به مدارسی که تعیین می‌شود اقدام به ثبت‌نام می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد بیان کرد: برنامه این است که کلاس‌ها بصورت رایگان باشد و دانش‌آموزان هم عمدتا دعوت می‌شوند و جنبه اجباری ندارد، اما برای اینکه عقب‌ماندگی دانش‌آموزان جبران شود تأکید می‌شود که دانش‌آموزانی که نیاز به تلاش بیشتر دارند در این کلاس‌ها حضور پیدا کنند.

رحیمی‌نژاد اضافه کرد: فعلا زمان دقیق برگزاری این کلاس‌ها مشخص نیست چون هنوز اعتبارات آن تأمین نشده است، اما به محض اینکه برنامه اجرایی آن نهایی شود قطعا با اطلاعات دقیق‌تر اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز