خبرگزاری کار ایران

در جلسه هیأت رئیسه اتاق تعاون قزوین عنوان شد؛

صندوق ملی مسکن شرایط ساخت و ساز را تسهیل می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۱۴۱

بازرس اتاق تعاون استان قزوین گفت: صندوق توسعه ملی مسکن یک صندوق حمایتی است که با فعال شدن آن تحت نظر دولت مشکلات حوزه مسکن کاهش پیدا می‌کند و افراد می‌توانند هزینه‌ها را تامین کنند که امتیاز مثبتی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، داود آقاجانی در جلسه هیأت رئیسه اتاق تعاون استان که صبح امروز در سالن جلسات اتحادیه مرغداران برگزار شد، گفت: جهش تولید مسکن قانون خوبی است و مفاد خوبی در آن درج شده که درصورتی که به آن عمل شود بسیاری از مردم خانه دار می‌شوند.

بازرس اتاق تعاون استان قزوین ادامه داد: همه چیز در قانون جهش تولید مسکن مرتب است و چند امکان و آیین نامه اجرایی دارد که تاسیس صندوق توسعه ملی مسکن ازجمله آن‌ها است.

وی عنوان کرد: منابع مالی بخش مسکن در صندوق توسعه مسکن تجمیع خواهد شد و تعاونی‌های مسکن، انبوه‌سازان و اشخاص می‌توانند از تسهیلات ارائه شده در آن در راستای ساخت مسکن بهره ببرد.

منوچهر شعبانی هم در این جلسه گفت: در شرایط کنونی برای تامین منابع نباید به تسهیلات بانکی امیدوار بود؛ چرا که یا محقق نمی‌شود و در صورت پرداخت هم بازپرداخت آن به صرفه نیست.

در این جلسه ایجاد کمیسیون مسکن در اتاق تعاون و دفتر توسعه صادرات مورد بحث قرار گرفت و اعضا با تشکیل این دو مورد موافقت کردند. همچنین مشکلات حوزه مسکن مطرح و به ضرورت افزایش نظارت‌ها برای جلوگیری از خسارت در ساخت مسکن تاکید شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز