خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

22 تعاونی مسکن مشکل دار در قزوین شناسایی شده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۸۰۰

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: تعاونی‌های مسکن در استان عملکرد خوبی داشتند و شهرک‌های بزرگی مانند شهرک مینودر توسط آن‌ها شکل گرفته اما در حال حاضر 22 تعاونی مشکل دار با 13 هزار و 800 نفر عضو شناسایی شده که بیشتر مشکلات آن‌ها ناشی از سوء مدیریت و خریداری زمین غیرمسکونی است.

عین الله کشاورز ترک در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به اهمیت تعاون گفت:  هفته تعاون نمادی است تا بتوانیم نقش تعاون را در استان تحلیل کنیم، باتوجه به شاخصه‌های اقتصادی و مزیت‌های استان در بخش‌های مسکن، کشاوری و صنعت فعالیت و نقش آفرینی ویژه داشت و در حال حاضر سعی داریم جایگاه تعاون را احیا و تقویت کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین ادامه داد: تعاونی‌ها در حوزه مسکن می‌تواند در  شهرستان‌های قزوین و البرز نقش کلیدی ایفا کند و باتوجه به گرانی زمین، در برخی نقاط استان انبوه سازی از طریق تعاونی مسکن و تعاونی عمران و مسکن می‌تواند پیگیری شود که یک مدل جدید برای انبوه سازی است.

وی عنوان کرد: سعی داریم با ظرفیت بخش تعاون خانه کارگران را تقویت کنیم و در این راستا با مسئولین مختلف از جمله شهرداری‌ها هم تعامل داریم.

این مسئول ادامه داد: در شرایط کنونی باتوجه به شاخصه اقتصادی استقبال و توجه به تعاون و تقویت آن را احساس می‌کنیم و نیاز داریم مسئولین هم به این امر توجه و اهتمام ویژه داشته باشند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر در استان تقویت ساختارهای تعاونی و حل مشکلات تعاونی‌ها در حال پیگیری است و درحال رصد هستیم و یک تیم حقوقی و کارشناسی قوی در نظر گرفته شده و  با کانون وکلا هم تفاهم نامه خواهیم داشت.

انتهای پیام/
سید مصطفی جعفری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز