خبرگزاری کار ایران

کارگاه خیاطی ویژه بانوان سرپرست خانوار در محمدیه افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۹۱۵

کارگاه خیاطی الغدیر ویژه بانوان سرپرست خانوار با همکاری سپاه استان در شهر محمدیه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین سردار رستمعلی رفیعی آتانی در مراسم افتتاح کارگاه خیاطی ویژه بانوان سرپرست خانوار گفت: بسیج سازندگی در مواردی که یک امر ضروری بر زمین مانده باشد وارد عمل می‌شود؛ البته کار سپاه با اقدامات و دستگاه‌‌های اجرایی تداخل ندارد و کارهای بر زمین مانده را به عهده می‌گیرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: ما می‌توانیم مشکلات این کشور را حل کنیم، می‌توانیم این گره‌هایی که به‌ وجود آمده است را بازگشایی کرده و به مردم خودمان خدمت بی‌منت کنیم و باید طعم شیرین نظام جمهوری اسلامی ایران را به کام مردم بچشانیم.

وی عنوان کرد: سپاه با همراهی خیرین بیش ‌از ۵۳۲ میلیارد تومان در این ۲ سال کمک‌های مؤمنانه کرده‌است و ما مسئولیت داریم و در همین راستا همین امروز بیش ‌از ۵۰۰ میلیارد تومان در سطح استان و شهرستان‌ها برای ساخت مجتمع‌های آبرسانی در نظر گرفته‌ایم و در کمتر از سی ماه می‌توانیم این پروژه را به هبهر‌برداری برسانیم.

این مسئول ادامه داد: همچنین در حوزه مسکن 177 مسکن ساخته شد و در حوزه اشتغالزایی هم بیش ‌از ۴۳۷ صندوق قرض‌الحسنه، ۴۷ تعاونی با بیش ‌از ۲۲ هزار عضو و بیش از ۲۵ میلیارد تومان دارایی مردم در صندوق تعاونی فعال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز