خبرگزاری کار ایران

در هفته بسیج صورت می‌گیرد؛

بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی سپاه قزوین با اعتبار 310 میلیاردی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۹۹۹

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: طی هفته بسیج در استان قزوین چندین پروژه عمرانی با اعتبار 310 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در مراسم رزمایش اقتدار بسیجیان که صبح امروز برگزار شد با اشاره به اقدامات سپاه در ایام کرونا گفت: سپاه استان در مقابله با کرونا اقدامات مختلفی انجام داد که واکسینه کردن 90 هزار نفر از جمله آن‌ها است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: سپاه استان قزوین از ابتدای شیوع کرونا تاکنون با کمک مردم و خیرین 260 میلیارد تومان به نیازمندان کمک کرده است.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد: هر سال به مناسبت هفته بسیج برنامه‌های مختلفی در استان اجرا می‌شود و در سال جاری نیز بیش از 600 عنوان برنامه در استان اجرا خواهد شد که رزمایش جهادگران بسیجی با حضور یک‌هزار و 82 گروه جهادی از جمله آن‌ها است.

این مسئول با تاکید بر نقش مردم در اجرای پروژه‌های عمرانی سپاه و بسیج گفت: این پروژه‌ها با محوریت مردم و با اولویت آب شرب و کشاورزی و احداث راه و پل و همچنین اشتغالزایی انجام می‌شود و در اجرای طرح‌های عمرانی به هیچ وجه در کار پیمانکاران دخالت نمی‌شود.

رفیعی آتانی گفت: طی سال جاری 165 واحد مسکونی توسط سپاه استان برای نیازمندان به هبره‌برداری رسیده است و روند ساخت مسکن در ادامه نیز تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز