خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار استان تاکید کرد؛

اولویت دار بودن حل مشکلات مسکن کارگران در اداره کل کار قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۳۸۹

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: پیگیری و حل مشکلات حوزه مسکن کارگران از اولویت‌های این دستگاه است که امیدواریم با بسیج تمامی امکانات و ظرفیت‌ها شاهد اتفاقات خوب و مبارکی در این حوزه باشیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین، عین الله کشاورز ترک صبح امروز در مراسم تقدیر از کارگران یک شرکت تولیدی استان، گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طبق اصل ۴۳ قانون اساسی در حوزه مسکن کارگری و سایر اقشار جامعه هدف خود، مسئولیت‌هایی را برعهده گرفته و وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در این حوزه تاکیدات زیادی دارد تا بخش مسکن کارگران تحولات مثبتی را شاهد باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین اضافه کرد: دولت سیزدهم در حوزه مسکن تاکیدات زیادی دارد و ما تمام همکاری‌ها را با واحدهای تولیدی خواهیم داشت تا اگر در حوزه مسکن تحولاتی نیاز است اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به مباحث حوزه اشتغال، کارآفرینی، تعاون و روابط کار، افزود: تلاش خواهیم کرد که اتفاقات خوبی در این حوزه‌ها رقم بخورد و حقوق کارگران به صورت مناسب به آن‌ها پرداخته شود و روابط میان کارگران و کارفرمایان با دقت زیادی مورد رسیدگی قرار گیرد.

این مسئول عنوان کرد: همچنین یکی از مباحث کلیدی که به آن توجه ویژه داریم حوزه اجتماعی و فرهنگی مربوط به کارگران است چون بعد از دو سال از شیوع کرونا سبک زندگی همه آحاد جامعه به ویژه کارگران تحت تاثیر آن قرار گرفته است.

وی ادامه داد: امیدواریم همه شرکت‌ها و کارفرمایان به این مباحث توجه داشته باشند و فضایی را ایجاد کنند که تعاملات اجتماعی کارگران رو به رشد باشد و بتوانیم به سبک زندگی قبلی برگردیم.

کشاورز ترک گفت: این محدودیت‌ها در دوسال گذشته به طور ناخواسته در زندگی همه ظهور و بروز یافته و اگر بخواهیم تغییری در آن‌ها ایجاد کنیم باید همبستگی و هماهنگی لازم میان همه وجود داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز