خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع بسیجیان استان:

قزوین در بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جزء ۱۰ استان اول است/ استفاده از ظرفیت مجمع بسیج برای حل مشکلات استان

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۷۷۵

رئیس مجمع بسیجیان استان قزوین گفت: در استان قزوین در بسیاری از آسیب‌ها مانند آمار خودکشی، طلاق و مصرف مواد مخدر جزء ۱۰ استان اول کشور هستیم و اگر فکری برای حل آن نشود شاهد معضلات مختلف خواهیم بود و مجمع بسیج با ارائه راهکارها می‌تواند به حل این مسائل کمک کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فاطمه محمدبیگی در دهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان استان که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، گفت: بانوان مجمع بسیج استان در سال‌های مختلف رتبه‌های خوب کشوری را کسب کرده و صعود ۲۰ پله‌ای داشتیم که نشان دهنده نخبه پروری است.

رئیس مجمع بسیجیان استان قزوین ادامه داد: دولت قبل از این فرصت خوب استفاده نکرد و طرح‌هایی که تصویب می‌شد در اجرا توسط مدیران و مسئولین عمل نمی‌شد، درحالی که اگر این طرح‌ها سفارش داده می‌شد مستلزم صرف هزینه بود.

وی بیان کرد: بیش از ۶۰ طرح مطالعاتی داریم که خاک می‌خورد و اجرایی نشده و این فرصت‌ها مورد بهره‌برداری قرار نگرفته است‌، البته چند طرح هم به مرحله اجرا رسید و حتی برخی از طرح‌ها در سطح ملی مورد استقبال قرار گرفت.

این مسئول افزود: خواستار این هستیم که مجامع اندیشه و همفکری بسیج جدی گرفته شده و به عنوان بازوان عملیاتی در بررسی و حل مشکلات و مسائل مختلف مورد استفاده قرار گیرد چرا که حل مسایل در مجمع بسیج بومی گزینی شده است.

وی عنوان کرد: مرکز رصد و مطالعات زن و خانواده تاکنون در کشور نداشته‌ایم و این طرح می‌تواند برای اولین بار در سطح کشور در قزوین افتتاح شود که نتایج مثبتی را به همراه خواهد داشت.

محمدبیگی اظهار کرد: دشمن درحال حاضر به فروپاشی خانواده و نظام اسلامی از درون و اندلسی کردن ایران تمرکز کرده و از این رو حل مشکلات و تمرکز بر موضوع خانواده اهمیت می‌یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز