خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا، مطرح شد:

مشاورین حقوقی به کاهش مشکلات تعاونی‌های مسکن قزوین ورود کردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۰۹۷

رئیس اتاق تعاون استان قزوین گفت: باتوجه به اینکه پرونده افرادی که در تعاونی‌های مسکن به تعهدات خود عمل نکردند در حال افزایش بود برای دفاع از حقوق اعضا و پیشگیری و کاهش بروز مشکلات از مشاورین حقوقی برای حضور در اتاق و بررسی پرونده‌ها استفاده کردیم.

روح الله زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره فعالیت تعاونی‌های مسکن استان گفت: تعاونی‌های مسکن در قزوین پروژه‌های خوبی را اجرا کرده‌اند و در حال حاضر هم ساخت برج‌های مسکونی در استان در دست اجرا است.

رئیس اتاق تعاون استان قزوین ادامه داد: به زودی کارگزاری مسکن به اتاق تعاون واگذار می‌شود که این امر به حل مشکلات تعاونی‌ها و پیشبرد بهتر پروژه‌ها کمک می‌کند.

وی عنوان کرد: تعاونی‌ها مشکلات خاص خود را دارند و اگر اعضا به موقع پول واریز نکنند علاوه بر اینکه کل پروژه آسیب می‌بیند افرادی هم که پول واریز کرده‌اند هم به دلیل راکد ماندن یا سرعت کند ضرر می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: لازم است سازو کاری در نظر گرفته شود تا اعضای تعاونی‌ها به تعهدات خود عمل کنند، در مواردی با این وضعیت مواجه بودیم که فرد نه تنها تعهداتش را انجام نداده بلکه به دلیل برخورد مطابق آنچه در قانون و قرارداد ذکر شده در نقش طالبه گری هم ظاهر شده است.

زارعی گفت: باید حل مشکل تعاونی‌ها مورد توجه قرار گیرد تا بتوان پروژه‌ها را به خوبی پیش برد که واگذاری کارگزاری به تعاون و استفاده از مشاوره‌های حقوقی در این راستا تاثیرگذار است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز