خبرگزاری کار ایران

همزمان با بازگشایی مدارس؛

یک میلیارد تومان لوازم تحریر در مناطق محروم قزوین توزیع شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۱۰۸

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه استان قزوین گفت: با کمک‌های جمع آوری شده توسط خیران و همکاری اداره آموزش و پرورش بسته‌های لوازم تحریر به ارزش یک میلیارد تومان در بین دانش آموزان مناطق محروم استان توزیع شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ ابراهیم رسولی فر در حاشیه بازدید از مدارس قزوین، گفت: ایجاد شرایط برابر و مساوی برای تحصیل و شرکت در کلاس‌های درس با عنوان عدالت آموزشی و نصیب برابر از اهداف آموزش و پرورش و سازمان بسیج دانش‌آموزی است.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه استان قزوین اظهار کرد: یکی از وظایف و برنامه‌های این سازمان بهره‌گیری از ظرفیت خیران و افراد توانمند است تا بتوانیم به تحصیل و آموزش دانش‌آموزان نیازمند کمک کنیم.

وی تصریح کرد: با کمک مسئولان آموزش و پرورش، کمیته امداد، مدیران مدارس و بهزیستی استان، دانش‌آموزان نیازمند با حفظ آبرو و کرامت انسانی شناسایی می‌شوند و اطلاعات آن‌ها در بانک اطلاعاتی ثبت می‌شود.

این مسئول افزود: سه هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند و مناطق محروم استان قزوین توزیع شد.

رسولی‌فر اضافه کرد: در کنار بسته‌های لوازم التحریر، ۲۵۰ دست لباس مدرسه هم برای دانش‌آموزان نیازمند تهیه و در قالب طرح همکلاسی مهربان بین این افراد توزیع شد.

وی یادآور شد: در مرحله بعدی طرح همکلاسی مهربان یک هزار و ۵۰۰ بسته نیز بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز