خبرگزاری کار ایران

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان:

190 تیم قزوینی به مرحله نیمه نهایی لیگ علمی پایا صعود کردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۵۲۷

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین با اشاره به اعلام نتایج دوره مقدماتی لیگ علمی پایا اظهار کرد: دانش آموزان استان قزوین در مرحله مقدماتی لیگ خوش درخشیدند و ۱۹۰ تیم از استان به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ ابراهیم رسولی‌فر درباره لیگ علمی پایا گفت: لیگ علمی بین المللی پایا بزرگ‌ترین مسابقه گروهی کشور و جهان اسلام است که بستری را برای دانش آموزان توانمند و علاقه‌مند فراهم کرده تا در یک جریان آموزشی و رقابتی سالم، به دانسته‌های خود بیافزآیند و در یک رقابت دلچسب و گروهی، تبادل دانش و بهتر اندیشیدن را تجربه کنند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین تصریح کرد: مرحله مقدماتی این لیگ با استقبال خوب دانش آموزان  همراه بود به گونه‌ای که میزان ثبت‌نام دانش‌آموزان در لیگ علمی پایا نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته و علاقه دانش‌آموزان برای شرکت در این مسابقات بیشتر بوده‌ است.

 وی بیان کرد: در همه مراحل این لیگ، بویژه در گام اول علاوه بر فرماندهان حوزه‌های دانش آموزی، مدیر، معاونین و رئیسان اداره آموزش و پرورش در اداره کل و مناطق و همچنین مدیران مدارس در سراسر استان، از این برنامه و فعالیت علمی حمایت و پشتیبانی کردند که ما قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

این  مسئول در رابطه با هدف از این برنامه عنوان کرد: هدف اصلی  لیگ علمی بین المللی پایا ارتباط بین علوم پایه و تقویت دانش آموزان در تبدیل قدرت علم به عمل، ترویج روحیه پژوهشی و پرسشگری، هدایت دانش آموزان در مسیر تحقیق و پژوهش و طراحی لیگ‌های پژوهشی و کارآفرینی در کنار لیگ علمی است.

رسولی‌فر گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده مرحله  نیمه نهایی لیگ علمی بصورت کشوری و در تاریخ ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و انتظار می‌رود تا دانش آموزان عزیز در این مرحله نیز خوش بدرخشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز