خبرگزاری کار ایران

پویش "مشق مهر" در استان قزوین اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۳۱۶

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید، پویش مشق مهر در راستای تهیه نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی دهباشی پور با اعلام این خبر گفت: پویش "مشق مهر" برای دانش آموزان کم برخوردار در استان از ابتدای شهریور ماه آغاز شده و تا بیستم ادامه دارد.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین افزود: این طرح برای سومین سال و با هدف تهیه و توزیع وسایل آموزشی و نوشت افزار برای فرزندان خانواده‌های نیازمند اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: پس از جلب و جذب کمک‌های نقدی و غیرنقدی از طریق خیران و دستگاه‌های اجرایی، پک لوازم التحریر تهیه و بین جامعه هدف واجد شرایط تحت پوشش سازمان شامل حوزه توانبخشی، اجتماعی، پیشگیری و فرزندان پشت نوبتی استان در مقاطع پیش دبستانی وابتدایی و متوسطه اول ودوم توزیع می‌شود.

دهپاشی پور ادامه داد: هزار دانش آموز تحت پوشش واجد شرایط بهره‌مندی از پک‌های لوازم التحریر هستند.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: نیکوکاران و علاقمندان برای شرکت در این طرح می‌توانند به صورت حضوری به ادارات بهزیستی سطح استان مراجعه کرده و یا مبالغ مورد نظر خود را به شماره حساب ۴۷۱۷۷۰۳۴۵۴۱۹۰۲۷۱۲ و یا شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۰۸۳۸۰۸۸ وازیر کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز