خبرگزاری کار ایران

دانش آموزان قزوین از مراکز علمی و واحدهای تولیدی بازدید می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۳۲۸

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین گفت: بازدید علمی از مراکز پژوهشی، علمی، تحقیقاتی و شرکت‌ها و واحدهای تولیدی و برگزاری کلاس‌های تقویتی دروس مختلف و همایش‌های علمی از جمله برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان سال جاری است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ ابراهیم رسولی‌فر گفت: فصل تابستان بهترین فرصت برای مهارت آموزی دانش آموزان در موضوعات و عرصه‌های مختلف است.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین بیان کرد: برنامه‌ها ،کارگاه‌ها و کلاس‌های مناسبی با استفاده از نظرات کارشناسان و صاحب‌نظران برای تکمیل و پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان  به همت سازمان بسیج دانش‌آموزی استان در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: هماهنگی خوبی با کانون‌های فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش صورت گرفته تا دانش آموزان از برنامه‌ها و کلاس‌ها و دوره‌های مهارت آموزی این کانون‌ها استفاده کنند.

این مسئول بیان کرد: فصل تابستان فرصت خوبی برای انجام فعالیت‌های ورزشی و فراگیری مهارت در یکی از رشته‌های ورزشی است و دانش آموزان بسیجی می‌توانند در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله آمادگی جسمانی، بدنسازی، ژیمناستیک و ورزش‌های رزمی و باستانی صاحب مهارت و توانمندی شوند.

وی تاکید کرد: دانش آموزان می‌توانند با مراجعه به دفاتر حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی در ادارات آموزش و پرورش و با دریافت معرفی نامه از ۳۰ درصد تخفیف در حوزه ورزش و استفاده از سالن‌های ورزشی مشخص، بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز