خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد کشاورزی استان عنوان کرد؛

افزایش 55 درصدی رتبه قزوین برای تسهیلات سرمایه در گردش

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۸۸۵

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: رتبه این استان در حوزه ثبت نام و معرفی تولیدکنندگان دام، طیور و آبزی پروران برای تسهیلات سرمایه در گردش ۵۵ درصد رشد کرده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان قزوین رضا افلاطونی در نشست ستاد تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی استان افزود: رتبه استان قزوین تا هفته‌های گذشته ۲۷ کشوری بود که اکنون با این میزان رشد به رتبه ۱۲ رسیده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در خصوص آمار ثبت نام بهره برداران دام، طیور و آبزی پروران برای تسهیلات سرمایه در گردش اظهار کرد: از ابتدای خرداد ماه جاری تاکنون پنج هزار و ۷۴۵ بهره‌بردار در سامانه ثبت نام کرده‌اند و ۲ هزار و ۶۷۳ متقاضی نیز به بانک‌ کشاورزی معرفی شده‌اند.

وی بیان کرد: این تسهیلات با بهره کم با هدف خرید نهاده و تدوام تولید و افزایش اشتغال به تولیدکنندگان دام و طیور و آبزی پروران استان اعطا می‌شود که باید از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده کرد.

این مسئول به خرید گندم و کلزا از سوی ۲۰ مرکز خرید در استان اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین مسئله‌ای که در این رابطه برای جهاد کشاورزی اولویت دارد، پرداخت به موقع پول گندم‌کاران و کلزاکاران است که برای تسهیل آن تمهیدات لازم اتخاذ شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز