خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان:

توزیع آرد و نظارت برنانوایی‌های قزوین هوشمند می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۰۱۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در استان قزوین با همکاری یکی از مراکز رشد سامانه توزیع آرد و نظارت بر نانوایی‌ها طراحی و اجرا خواهد شد.

به گزارش ایلنا، رضا افلاطونی در ارتباط وبیناری نشست  امنیت غذایی که با حضور وزیر جهادکشاورزی و رئیسان سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها برگزار شد، گفت: نظارت بر توزیع کالاهای اساسی را باید به سمت هوشمند سازی هدایت کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: رصد و نظارت بر بازار محصولات و کالاهای اساسی بویژه آرد، نانوایی‌ها و کارخانجات  ماکارونی  با شدت بیشتری انجام می‌شود.

وی با قدردانی از حمایت و پشتیبانی استاندار قزوین از ستاد تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی استان بر همکاری دستگاه‌های متوالی تاکید کرد.

این مسئول با اشاره به ضرورت نظارت و مراکز تولید و عرضه کالاهای اساسی گفت: لازم است میزان تولید  کارخانجات روغن و آرد را سنجید و بر اساس آن برنامه ریزی کرد تا در تامین نیاز استان خللی ایجاد نشود.

وی با اشاره به وضعیت مراکز و سردخانه‌های استان  بر ذخیره سازی کالاهای اساسی بویژه مرغ و گوشت تاکید کرد.

افلاطونی گفت: با هدف ارائه تسهیلات بهتر به تولید کنندگان و دامداران و مرغداران  باید نسبت به ایجاد تشکل برای کلیه بهره برداران این بخش اقدام کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز