خبرگزاری کار ایران

مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان:

متعلق به هیچ گروه سیاسی نبوده و نیستم/ هرمزگان را باید با چهره هایی معرفی کرد که فرهنگ اهل بیت و شهدا را زنده نگاه داشتند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۱۹۹

مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: متعلق به هیچ گروه سیاسی نبوده و نیستم، اگر امروز در این جمع حاضر شدم و به فرزند هرمزگان اعتماد شده نشان دهنده وحدت بزرگان هرمزگان است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، اسمعیل جهانگیری در آیین معارفه خود،اظهار کرد: قبل از اینکه در این جایگاه قرار بگیرم، باید اعلام کنم بنده امروز خدمتگزار تمامی اصحاب فرهنگ و هنر هستم.

جهانگیری با اشاره به اینکه باید از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، استاندار هرمزگان و مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس تقدیر کنم، تصریح کرد: استان هرمزگان استانی بزرگ و با ظرفیت است و باید با مفاخر فرهنگی اش شناخته شود.

وی ادامه داد: هرمزگان را باید با چهره هایی معرفی کرد که فرهنگ مکتب اهل بیت و شهدا را زنده نگاه داشتند.

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان اضافه کرد:  به تنهایی نمی توانم شاخص ها را ارتقا بدهم بلکه نیاز به کمک و همراهی تمامی اهالی فرهنگ و هنر برای توسعه و رشد هستیم و باید همه در کنار هم باشیم نه در مقابل یکدیگر.

وی با اشاره به اینکه تمامی هنرمندان را سرباز خط مقدم جبهه فرهنگ و هنر می دانم، اظهار کرد: عدم تبعیت از فرهنگ بیگانه و عرق به مذهب و وطن خود می تواند مسیر پیشرفت را فراهم کند.

در پایان این مراسم از زحمات «رضا کمالی زرکانی» تقدیر و «اسمعیل جهانگیری» به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان معرفی شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز