خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

برای عدم غافلگیری در شرایط حاد باید سناریوهای بدبینانه را مد نظر قرار داد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۱۲۷

استاندار قزوین گفت: بهتر است به‌عنوان مسئولین سیاست‌گذار سناریوهای بدبینانه‌تر را مدنظر قرار داده و برای تامین نیروهای انسانی و نیازهای بخش درمان اقداماتی را انجام دهیم تا برای شرایط حاد آمادگی داشته باشیم و غافلگیر نشویم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدمهدی اعلایی در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا که بعدازظهر امروز در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: قزوین از جمله استان‌هایی است که از نظر واکسیناسیون آمار بالایی دارد و باتوجه به عمومی بودن این موضوع لازم است تمام افراد واکسن دریافت کنند.

ستاندار قزوین ادامه داد: البته نتایج مثبت استان نباید به بی توجهی از سمت مسئولین و مردم منجر شود و لازم است مسئولان پیگیر شوند تا واکسیناسیون به اکثریت استان نزدیک شود و می‌توان از ارائه آمارهای واکسن و میزان مرگ و میر استفاده کرد؛ همچنین حوزه نظارت باید مورد توجه جدی قرار گیرد و دقت بیشتری در این زمینه انجام شود.

نماینده عالی دولت در استان قزوین افزود: لازم است تمام تصمیمات ما هم راستا با هم باشند، در برخی موارد شاهد این هستیم که مواردی که اجازه فعالیت داده نشده کم خطرتر از مواردی است که مجوز فعالیت گرفته‌اند و به نظر می‌رسد این موارد تناقضاتی است که باید برطرف شود.

اعلایی اظهار کرد: در سکوی مدیریت هوشمند به نظر می‌رسد تا کنون توفیق قابل توجهی به دست نیامده و لازم است تنگناها احصا و بررسی شود و امیدواریم مدیریت‌های بی برنامه در اجرا که اکنون شاهد آن هستیم دیگر تکرار نشود و همگرایی بیشتری نیاز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز