خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری فارس:

سیاست دولت و وزارت کشور انتصاب جوانان و بانوان است

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۱۸۰

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با اشاره به اینکه سیاست دولت و وزارت کشوانتصاب جوانان و بانوان است، بر لزوم اختصاص 30 درصد پست های مدیریتی به بانوان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، عبدالرضا قاسم پور در جمع مدیران، کارشناسان و کارمندان این حوزه احقاق حق مردم را  فلسفه وجودی خدمت دانست و با اشاره به اینکه خدمت گذاری به مردم امری رضایتبخش است، عنوان کرد: باید برای رفع مشکلات و بهبود شرایط مردم تلاش کنیم.

قاسم پور تاکید کرد: اگر نتوانیم مشکلات را به صورت کامل رفع کنیم باید در راستای کاهش آن ها گام  برداریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با اشاره به اینکه زمان مدیریت اندک است بر لزوم استفاده از لحظه لحظه فرصت ها برای خدمتگذاری به مردم تاکید و بیان کرد: بی تردید ایجاد فضای مناسب برای شنیده شدن پیشنهادات و انتقادات شناسایی مشکلات و رفع آنها را تسهیل خواهد کرد.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به قانون و اقدام در چارچوب های قانونی، از کارکنان خواست، همواره انجام دادن امور را بر اساس برنامه پیگیری و بدنبال حل مشکل  مردم باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس همچنین  اظهار کرد : تشکیل شورای مشورتی کارمندان و کارکنان در جهت بهبود وضعیت معیشت و مشکلات در دستور کار قرار دارد.

به اعتقاد وی تفویض اختیارات مدیریتی به شهرستانها می تواند در کاهش فشار به نیروها و افزایش راندمان موثر باشد.

قاسم پور همچنین بر حفظ کرامت و شرافت کارکنان و ارباب رجوع تاکید و افزود: با آغاز به کار معاونت توسعه مدیریت و منابع شاهد توجه بیشتر به امور رفاهی کارکنان و پیگیری مطالبات آنها خواهیم بود.

وی با بیان اینکه  مردم و همکاران انتظار دارند با تشکیل این معاونت جدید در وضعیت اداری ، مالی و برنامه‌ریزی تغییر و تحول مشاهده کنند، ابراز امیدواری کرد با ترویج فرهنگ کار و تلاش و توجه به محورهایی همچون خدمت رسانی و حفظ کرامت انسانی تحقق این مهم امکان پذیر باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس همچنین بر لزوم کاهش نیروهای مامور به خدمت و توجه به نیروهای درون سازمان در انتصاب  و ارتقا کارمندان تاکید کرد.

قاسم پور همچنین در این جلسه به اعلام برنامه های مد نظر خود از جمله تلاش در جهت تقویت اخلاق اداری و فرهنگ کار و تلاش ،پیگیری اجرای کامل برنامه جامع اصلاح نظام اداری ،اجرای منشور حقوق شهروندی ،توانمند سازی دستگاهها و کارکنان ،نظام مدیریت دانش ،توسعه نظام پیشنهادات ،شایسته سالاری و دانش گرایی و جانشین پروری ،ارتقا شفافیت ، پاسخگویی ، سلامت نظام اداری ،نظارت و بازرسی از عملکرد دستگاههای اجرایی پرداخت.

 معاون توسعه مدیریت منابع انسانی همچنین با اشاره به اینکه معاونت تحت مدیریت وی در ستاد انتخابات استان وظیفه آموزش و پشتیبانی را بر عهده دارد ، عنوان کرد: باید در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گام برداریم.

وی همچنین بر اهمیت توسعه الکترونیک به عنوان اصلی ترین اقدام دولت در راستای کاهش فساد و رانت تاکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز