خبرگزاری کار ایران

رئیس سابق سازمان امور مالیاتی کشور:

لایحه اصلاح قانون ارزش افزوده به کمیسیون اقتصادی دولت رفت

asdasd
کد خبر : ۳۳۰۱۸۷

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی عسگری در نهمین همایش سیاست‌های مالی و مالیاتی کشور و دهمین جشنواره پژوهش‌های برتر مالیاتی و مالیه عمومی اظهار داشت: طی چند سال گذشته فعالیت‌های متعددی در زمینه نظام مالیاتی صورت گرفته که از آن جمله طرح جامع مالیاتی و نیز پیاده‌سازی نرم‌افزار آن بوده هم اکنون زیرساخت‌ها فراهم شده و مراکز برای خدمت‌رسانی آماده شده‌اند.

عسگری گفت: اصلاح قانون مالیات‌ها انجام واز ابتدای سال آینده اجرایی خواهد شد.

وی با اعلام این خبر که قانون مالیات بر ارزش افزوده اصلاح شده گفت: امروز این لایحه قانون ارزش افزوده به کمیسیون اقتصادی دولت می رود.

رئیس سابق سازمان امور مالیاتی، همچنین با بیان اینکه 12 هزار نفر نیروی تازه به سازمان مالیاتی کشور افزوده شده گفت: فضای اداری سازمان امور مالیاتی نیاز به بازسازی داشت که آن نیز صورت گرفته است. در نظام مالیاتی هر قسمت که نیازمند اصلاح بود آن را انجام دادیم به گونه‌ای که فعالیت‌های این سازمان الگویی برای سایر دستگاه‌ها شد.

وی افزود: در حال حاضر به لحاظ فنی و اجرایی نظام مالیاتی نیروهای سیار فنی دارد هر چند تبلیغاتی در این مدت برعلیه نظام مالیاتی کشور صورت گرفت اما این سیستم توانست اقدامات موثری داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز