خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

برنامه مدون برای مبارزه با مواد مخدر تدوین شود

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۰۶۵

استاندار قزوین گفت: هر برنامه فرهنگی و اجتماعی با موضوع مبارزه با مواد مخدر باید در دستور کار قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت‌الله جمالی پور در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین افزود: مواد مخدر یک مشکل اصلی در جامعه است که جای خودش را سریعا در بین اقشار اجتماعی پیدا می‌کند.

استاندار قزوین اضافه کرد: اقدامات مقابله جویانه با مواد مخدر به بهانه کمبود پول و اعتبار نباید به تاخیر بیفتد و اگرچه اعتبارات مالی به مدیریت درست برای مقابله با مواد مخدر منجر می‌شود، اما در همه شرایط باید مبارزه با مواد مخدر اولویت داشته باشد.

جمالی پور افزود: خیلی از مسئولان ما تصور می‌کنند که مواد مخدر از حوزه زندگی آنها به دور است، درحالی که چنین نیست و اگر کمی سستی کنیم این مواد افیونی به زندگی همه مدیران و مسئولان جامعه نفوذ می‌کند.

وی، راه ورود مواد مخدر به زندگی مردم را ساده و آسان عنوان کرد و گفت: مواد مخدر و اعتیاد با یک شوخی آغاز می‌شود و به بهانه‌های لاغری و چاقی ورزشی، روانی و روحی به زندگی انسان‌ها ورود پیدا می‌کند.

مقام عالی دولت در استان با بیان اینکه همه باید احساس مسئولیت کنند، گفت: هرگونه اقدامات فرهنگی و اجتماعی برای مبارزه با مواد مخدر باید در دستور کار قرار بگیرد که در این میان نقش آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها به لحاظ کنجکاوی نوجوانان و جوانان  پررنگ‌تر است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز