خبرگزاری کار ایران

برگزاری همایش روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در البرز

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۳۶۹

همایش روز جهانی مبارزه با مواد مخدر به منظور بررسی راهکارهای مبارزه با این پدیده شوم روز چهارشنبه در شهرستان البرز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فرماندار البرز در این همایش گفت: پدیده اعتیاد از مهمترین و جدی ترین آسیب اجتماعی جوامع مختلف قلمداد می شود که زمینه ساز بسیاری آسیب های اجتماعی دیگر از جمله طلاق است.

رضا گروسی با بر شمردن آسیب های اجتماعی شاخص از جمله حاشیه نشینی، طلاق و سرقت، اعتیاد را زمینه ساز بسیاری از این آسیب ها دانست و اظهار داشت: خوشبختانه پس از پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات شاخصی در خصوص مبارزه و پیشگیری از این پدیده صورت گرفته که می توان به نقش خانواده در آگاه سازی جوانان و نوجوانان نسبت به این معضل اجتماعی و پیشگیری از آن اشاره کرد.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان البرز با تاکید بر کاهش سن اعتیاد در جامعه، تصریح کرد: با کنترل حاشیه نشینی، آموزش های عمومی جهت آگاه سازی خانواده ها و به تبع آن جوانان و عزم عمومی می توان در جهت کنترل، مبارزه و پیشگیری از این بلای خانمان سوز گام های موثری برداشت زیرا همه جامعه در معرض این آسیب قرار دارد.

جمعی از مسولان، دانشجویان و کارشناسان ادارات مرتبط در این همایش یک روز شرکت داشتند.

پنجم تیر روز مبارزه با مواد مخدر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز