خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان؛

مبارزه قاطع با مواد مخدر و پیشگیری از گسترش اعتیاد، در لرستان باید هدفمند باشد

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۹۸۷

استاندار لرستان گفت: مبارزه قاطع و موثر با مواد مخدر و پیشگیری از گسترش پدیده شوم و خانمانسوز اعتیاد، باید به صورت ریشه ای و همه جانبه در قالب یک برنامه مدون و هدفمند انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، هوشنگ بازوند، روز دوشنبه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، افزود: بر همین اساس، تهیه و تدوین یک برنامه علمی، مدون و هدفمند برای مشخص کردن مسیر فعالیت ها و اقدامات در حوزه مقابله با مواد مخدر و پیشگیری از گسترش اعتیاد در سطح استان، بسیار مهم و ضروری است.
استاندار لرستان با تاکید بر لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه در حوزه مبارزه با مواد مخدر گفت: مقابله با اعتیاد به عنوان یک پدیده شوم اجتماعی نیازمند برنامه ریزی علمی، کارشناسی و هدفمند و همکاری و همراهی همه جانبه دستگاههای اجرایی و مردم است.

وی با اشاره به معضل بیکاری استان لرستان و تبعات منفی آن در حوزه آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد، اظهار کرد: مبارزه قاطع و موثر با مواد مخدر و پیشگیری از گسترش پدیده شوم و خانمانسوز اعتیاد، باید به صورت ریشه ای و همه جانبه در قالب یک برنامه مدون و هدفمند انجام شود.

استاندار لرستان با اشاره به تاکید وی‍ژه دولت در زمینه مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد گفت: همراهی و همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی و توجه به انجام فعالیت ها و برنامه های فرهنگی نقش موثری در پیشگیری از بروز و گسترش پدیده اعتیاد در جامعه دارد.

به گفته وی، بروز آسیب های اجتماعی در سطح استان می تواند تبعات منفی نیز در حوزه اقتصادی و فرار سرمایه ها به عنوان مانعی در مسیر رشد و توسعه همه جانبه و پایدار استان شود.

استاندار لرستان در ادامه تصریح کرد: لازم است شورا ظرف ۱۵ روز آینده، برنامه علمی و مدونی در زمینه مقابله با مواد مخدر و پیشگیری از گسترش پدیده اعتیاد در سطح استان، تهیه و تنظیم کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز