خبرگزاری کار ایران

رییس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان خبر داد:

تحت پوشش قرار گرفتن بیش از صدهزار نفر از مردم لرستان در برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۵۸

رییس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان گفت: در تایستان سال‌جاری ۱۱۸ و ۸۴۷ نفر از مردم لرستان تحت پوشش برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد قرار گرفتند.

رییس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان گفت: در تابستان سال‌جاری ۱۱۸ و ۸۴۷ نفر از مردم لرستان تحت پوشش برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد؛ حجت‌اله فراشی بیان داشت: این برنامه‌ها در قالب ۲۶ کارگاه، سمینار، همایش، جلسه و۱۰ نمایشگاه صورت گرفته است که نشان‌دهنده اهمیت برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد و اولویت آن برسایر فعالیت‌های حوزه مبارزه با اعتیاد است.

وی خاطرنشان کرد: در هفته مبارزه با مواد مخدر ۳۲۴۵۰ بسته آموزشی اعم از بروشور، بنر، تراکت و سی دی در سطح جامعه توزیع شده است و مردم از برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد به خوبی استقبال کرده‌اند و نسبت به گذشته حساستر شده‌اند که نقش اطلاع‌رسانی در حساس کردن افکار عمومی جامعه بسیار برجسته بوده است.

فراشی بیان داشت: باید با اطلاع‌رسانی و برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد، حس مسوولیت‌پذیری را به جامعه انتقال دهیم.
همچنین وی در کلاس‌های پیشگیری از اعتیاد که در مساجد استان برگزار شد، گفت: باتوجه به اهمیت و جایگاه مقوله پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه و همینطور نقش و ظرفیت بسیار برجسته مساجد در طول تاریخ در جلوگیری از هرگونه انحرفات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کلاس‌های پیشگیری از اعتیاد و آموزش‌های مهارت‌های زندگی را در چند مسجد شهرستان خرم‌آباد برگزار کرد که نقش مغفول مانده مساجد در امر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را دوباره احیا کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز