خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس:

اطلاعات کافی در زمینه مواد مخدر صنعتی به مردم داده شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۴۷۴

اساتید دانشگاهی و مسئولان کشور باید بدانند که مواد مخدر صنعتی یک تهدید جدی است و در این زمینه اطلاعات کافی را به مردم و دانشجویان دهند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: اساتید دانشگاهی و مسئولان کشور باید بدانند که مواد مخدر صنعتی یک تهدید جدی است و در این زمینه اطلاعات کافی را به مردم و دانشجویان دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، محمدرضا ابراهیمی صبح امروز، پنج شنبه، با بیان این مطلب در همایش علمی – تخصصی اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر که در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد، گفت: مدل اعتیاد در حال ورود به سمت خشونت است و اگر در این زمینه برنامه‌ریزی نکنیم، معلوم نیست که در چند سال آینده وضعیت به چه صورتی خواهد بود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس بیان داشت: اساتید دانشگاهی و مسئولان ما باید بدانند که مواد مخدر صنعتی یک تهدید جدی است؛ لذا باید اطلاعات کافی و لازم را در این خصوص به مردم و دانشجویان بدهند.

محمدرضا ابراهیمی با طرح این موضوع که مقابله صرف، جوابگوی مبارزه با مواد مخدر نیست، یادآور شد: باید پیشگیری از اعتیاد در جامعه نهادینه شود و در همین راستا در این اواخر موضوع اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر مطرح ‌شده است که باید آن را جدی گرفت؛ زیرا اگر ما بتوانیم این حساسیت را به اقشار جامعه منتقل کنیم کار مهمی انجام داده‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز