خبرگزاری کار ایران

شهردار شیراز مطرح کرد:

استقرار بیش از 500 نفر از نیروهای شهرداری شیراز در مرز شلمچه

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۷۳۵

شهردار شیراز گفت: بیش از 500 نفر از نیروهای شهرداری شیراز در قالب کاروان احمد بن موسی(ع) در مرز شلمچه مستقر می‌شوند و به زوار امام حسین (ع) خدمت رسانی می‌کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، حیدر اسکندرپور در آیین بدرقه کاروان موکب احمد بن موسی(ع) گفت: وی با بیان اینکه نیروهای شهرداری داوطلبانه اعزام شده اند، افزود: به نمایندگی از مردم شیراز پذیرایی از زوار امام حسین (ع) را در موکب احمد بن موسی (ع) انجام می دهیم.

شهردار شیراز اعلام کرد: ترکیب نیروها و امکانات موکب احمد بن موسی (ع) از مجموعه نیروهای حوزه های مختلف شهرداری است و پذیرایی از زوار در مرز شلمچه با همکاری خیرین انجام می شود.

وی ضمن اشاره به برخی از خدمات موکب احمد بن موسی (ع) اضافه کرد: تدارک وعده های غذایی، جابجایی زوار با استفاده از60 دستگاه اتوبوس، استقرار نانوایی سیار 24 ساعته، نظافت محدوده شلمچه تا مرز توسط 200 نفر از نیروهای حوزه پسماند و پاکبانان، استقرار تیم آتش نشانی و یگان کامل موتوری برای تامین ماشین آلات مورد نیاز در مرز شلمچه از جمله خدمات این موکب است.

اسکندرپور خاطرنشان کرد: با پیگیری های انجام شده وزارت کشور تامین اعتبار ناوگان اتوبوسرانی مستقر در موکب احمد بن موسی (ع) را برعهده گرفته و نیازی نیست که از بودجه شهرداری در این زمینه هزینه ای پرداخت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز