خبرگزاری کار ایران

شهردار گلپایگان تاکید کرد:

سازمان آتش نشانی گلپایگان؛ پایگاه آموزشی نیروهای غرب استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۷۷۴

به مناسبت روز ملی آتش نشانی و خدمات ایمنی از پیشکسوتان عرصه آتش نشانی و ۲۲ نیروی آتش نشانی سازمان آتش نشانی گلپایگان تجلیل به عمل آمد.

شهردار گلپایگان در آیین گرامیداشت روز ملی آتش نشانی وخدمات ایمنی که در ایستگاه شماره یک آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برگزارشد، اظهارداشت: هفتم مهرماه به نام روز ملی «آتش نشانی و ایمنی» نامگذاری شده است، که در واقع این روز بهانه‌ای است تا به گرامیداشت انسان‌هایی بپردازیم که از جان و آسایش خود در راه حفظ جان و آسایش انسان‌ها می‌گذرند تا در امنیت زندگی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گلپایگان، محمود بخشی گفت: سازمان آتش نشانی، مهم‌ترین قسمت شهرداری محسوب می‌شود چرا که نیروهای توانمند و ایثارگر در این قسمت مشغول فعالیت هستند که در هنگام حادثه وقتی همه از از آن می‌گریزند فقط آتش نشانان به دل حادثه می‌روند و برای نجات جان انسان‌ها فداکاری می‌کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۲ نیروی آتش‌نشان در دو ایستگاه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و یک پایگاه آتش‌نشانی مشغول فعالیت هستند، اظهارداشت: نیروهای آتش نشانی گلپایگان نه تنها بهترین نیروهای آتش نشانی درغرب استان اصفهان هستند، بلکه سازمان آتش نشانی گلپایگان قابلیت تبدیل شدن به پایگاه آموزشی نیروهای غرب استان را نیز دارد.

بخشی، با بیان اینکه ایمنی مقدم برکار است، تأکید کرد: ارتقاء سطحی ایمنی آتش نشانان در برابر کار، ارتقاء دانش تخصصی و فراگیری آموزش‌های لازم در حوزه کار، رضایتمندی شهروندان امری ضروری است، که آتش نشانانان باید در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: نیروهای سازمان آتش‌نشانی گلپایگان دوره‌های آموزشی غواصی را سال گذشته فرا گرفته‌ و همچنین لوازم و تجهیزات مورد نیاز نیز در اختیارشان قرار گرفته است.

در این آیین نه تنها از پیشکسوتان عرصه آتش نشانی تجلیل شد، بلکه ۲۲ نیروی آتش نشان و خدمات ایمنی شهرداری گلپایگان با لوح تقدیر وهدیه تجلیل شدند. ورژه خودرویی ماشین‌ها و ادوات آتش نشانی در مسیر خیابان‌های امام حسین(ع)، میدان ۱۷شهریور، میدان بسیج، میدان شهید فهمیده و فردوسی صورت گرفت.

به همت مدیریت فرهنگی و اجتماعی شهرداری گلپایگان و با تلاش‌های امدادگران آتش نشانی به مناسبت روز ملی آتش نشانی و خدمات ایمنی کتاب «۱۲۵یادت نره» تهیه شده بود، رونمایی «شد. این کتاب با هدف آشنایی نونهالان و با موضوع آموزشی تهیه شده، که در مدارس و مراکز پیش دبستانی توزیع می‌شود.

در ادامه مراسم: شهردار گلپایگان به همراه آتش‌نشانان گلپایگان با حضور بر سر مزار سعید شیرازیان که از آتش‌نشانان متعهد و فعال گلپایگان بود و در این راه جان خود را از دست داد، حضور یافتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز