خبرگزاری کار ایران

با بازگشایی مدارس انجام شد

برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کرج

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۰۵۴

رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کرج در راستای تامین نیازمندی‌های مصرف کنندگان در فصل مدارس برپا می شود.

به گزارش ایلنا، بهروز حصاری، گفت: در نشست اعضای کارگروه برگزار کننده نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در محل اتاق اصناف، چگونگی اجرای نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه بازگشایی مدارس بر اساس مصوبه وزارت صمت و شیوه نامه مربوطه ،زمان و مکان آن مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت .

وی افزود: در این نشست مقرر شد، نمایشگاه عرضه مستقیم نوشت افزار با محوریت اتاق اصناف مرکز استان البرز و با هدف حمایت از مصرف کننده و تولید کننده داخلی از 21 لغایت 28 شهریور ماه در کرج، ضلع جنوبی میدان امام خمینی، موسسه گلستان گلشهر، سایت موقت نمایشگاهی استان البرز برپا شود.

حصاری، ادامه داد: ساعت کار این نمایشگاه از ساعت 16 الی 22 شب خواهد بود و غرفه های آن به عرضه نوشت افزار ، کیف و کفش و پوشاک مناسب فصل اختصاص یافته است .

رئیس اتاق اصناف کرج از طرح ویژه نظارتی نصب برچسب قیمت و صدور فاکتور برای کلیه واحدهای صنفی خبر داد و اظهار داشت:با توجه به فصل هشتم قانون نظام صنفی همه واحدهای صنفی مکلفند بر روی کالا و خدمات ارائه شده به مصرف کنندگان برچسب قیمت نصب نموده و در قبال ارائه کالا و خدمات فاکتور فروش برای مشتریان صادر کنند.

حصاری گفت: باتوجه به ثبات نرخ ارز شاهد ثبات نسبی قیمت‌ها هستیم که لازم است واحدهای صنفی در این زمینه نسبت به رعایت مشتری مداری و نرخ های مصوب اهتمام ویژه ای داشته باشند.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز افزود: طرح ویژه نظارتی برچسب قیمت و صدور فاکتور بازرسی اتاق اصناف و کارشناسان و بازرسان اتحادیه های صنفی در حال اجراست و با واحدهای صنفی متخلف برخورد قانونی صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را از طریق شماره 32218154 و 32218155 به واحد بازرسی اصناف اطلاع رسانی کنند.

بهروز حصاری از دیدار اصناف با فرماندار کرج درخصوص بررسی مشکلات اصناف خبر داد وادامه داد: نشست بررسی مشکلات و موانع پیش روش اصناف و تحلیل عملکرد اتحادیه های صنفی با حضور فرماندارکرج، هیات رئیسه اتاق اصناف و هیات مدیره اتحادیه های صنفی برگزار شد.

وی افزود: در این نشست حاضران صنفی با توجه به جایگاه اجتماعی و نقش تاثیرگذار اصناف در کشور به بیان مسایل و مشکلات و راهکارهای حل این مشکلات پرداختند.

وی ادامه داد: پدیده دستفروشی و تبعات مختلف آن در سطح جامعه، موانع پیش روی صنف فروشندگان لوازم بهداشتی و ساختمانی، وضعیت مجتمع بزرگ صنفی و صنعتی شیخ آباد، رکود بازار مسکن و تاثیر آن در کسادی صنایع مرتبط، نادیده گرفتن حقوق صنف عکاسان و فیلم برداران توسط دیگر نهاد های دولتی (اشاره به پلیس +10.شرکت پست دفاتر خدماتی پیشخوان دولت)، عدم افزایش قیمت نان طی چند سال گذشته و گلایه های صنف نانوایان کرج از این بابت مسائل خاص صنوف کانال سازان، نمایشگاه های اتومبیل، آهنکاران ساختمان، بار فروشان، فلز تراش و ماشین ساز ، تزئینات ساختمان، کامیونداران، تعمیرکاران اتومبیل، فرش فروشان و قالی شویان .موسسات اتومبیل کرایه و…از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

حصاری درباره جایگاه اصناف به بهانه هفته دولت اظهار داشت: صنوف مختلف، حلقه ارتباطی میان بخش تولید و مصرف هستند و بدون آنها چرخه تولید و توزیع کالا ناقص می شود لذا توجه به مسائل خاص اصناف و رسیدگی به مطالبات و خواسته های قانونی فعالان صنفی، ضامن برقراری فضای سالم کسب و کار و حرکت کشور به سوی توسعه اقتصادی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز