خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر ورزش صورت گرفت؛

افتتاح سالن تیراندازی 6 خط شهر محمدیه شهرستان البرز

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۱۷۵

سالن تیراندازی ۶ خط شهر محمدیه با حضور معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون تیراندازی و جمعی از مسئولان استانی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سالن تیراندازی ۶ خط شهر محمدیه صبح امروز پنجشنبه با حضور محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی، منوچهر حبیبی معاون استاندار قزوین، داود محمدی نماینده مجلس شورای اسلامی و عباس علایی مقدم مدیر کل ورزش و جوانان استان به بهره برداری رسید.

این سالن با ۶ خط و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار و ۱۲۰ متر مربع مساحت به بهره‌برداری رسیده و تمامی استانداردهای جهانی در احداث آن رعایت شده است .

این فضا اولین سالن تیراندازی در شهرستان البرز است که به نام مرحوم اله یار برخورداری پیشکسوت تیراندازی این شهرستان نامگذاری شده است.

مسئول اداره ورزش بخش محمدیه در این خصوص گفت: استهلاک این سالن و رشته تیراندازی بسیار بالاست و هر شهرستانی نمی تواند برای راه اندازی چنین سالنی اقدام کند.

ابراهیم برخورداری گفت: این سالن هم اینک ۲ قبضه سلاح تپانچه و بادی دارد و امیدواریم با حمایت مسئولان شاهد توسعه این رشته در سطح شهرستان باشیم.

وی افزود: این رشته ظرفیت های بالایی را در بخش زنان و مردان دارد و بانوان می توانند با حجاب کامل در آن حضور یافته و تا مسابقات المپیکی پیش روند.

برخورداری اضافه کرد: این سالن امتیاز قابلیت جمع آوری و راه اندازی سریع را داشته و می توان از آن به صورت سالن چندمنظوره سالن در رشته هایی دارت، پینگ پونگ، بدنسازی و...استفاده کرد.

وی گفت: این سالن مجهز به سیستم روشنایی کنترل از راه دور است که امکان خاموشی کل چراغ ها یا تک تک آنها را فراهم می کند.

دیدار و نشست صمیمی با عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، حضور در مراسم بدرقه تجهیزات خانه‌های ورزش روستایی استان، حضور در مجمع عمومی و سالانه فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران از دیگر برنامه های معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در قزوین است.

شهرستان البرز با مرکزیت الوند در ۱۵ کیلومتری قزوین واقع شده است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز