خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون وزیر ورزش از گروه صنعتی ملی

asdasd
کد خبر : ۴۱۰۸۶۵

دکتر سجادی معتقد است کفش ملی می‌تواند به صورت حرفه‌ای وارد عرصه تولیدات ورزشی شود.

نصراله سجادی، معاون وزارت ورزش و جوانان در بازدید از محصولات کفش های ورزشی گروه صنعتی کفش ملی گفت: به نظر من اگر کفش ملی حضوری قدرتمند و شایسته در تولیدات ورزشی داشته باشد و در این حوزه به صورت حرفه ایی ورود کند می‌توان در آینده‌ایی نزدیک به عنوان یک برند معتبر ورزشی در ایران و منطقه از آن یاد کرد.

دکتر سجادی در بازدید از گرو صنعتی ملی و دیدار با منوچهر صالحی مدیر عامل با مطلوب خواندن توان ایران در زمینه تولیدات ورزشی گفت: کفش ملی یکی از گروههای موفق در صنعت کفش کشور است که البته امیدوارم خیلی زود به همان مرحله تولید گذشته برسد. من از گذشته های خیلی دور این نشان را می‌شناسم و می‌دانم که خدمات بسیار زیادی به کشور کرده است. به هر حال خیلی خوشحال هستم افرادی اینجا مسؤلیت دارند که توانایی رساندن کفش ملی به جایگاه مطلوبش را دارند.

وی پیرامون آینده کفش ملی افزود: من خیلی با صنعت کفش آشنا نیستم، اما امیدوارم در جهت توسعه و بهبود حرکت های خوبی صورت بگیرد. آقای صالحی از جمله مدیرانی است که ریسک پذیرند و بواقع سخت ترین کارها را در جهت حفظ منافع ملی براحتی می‌پذیرند و پذیرفتن مسئولین کفش ملی که باید دوباره احیا شود از همین امور است.

معاون وزیر ورزش کشورمان همچنین پیرامون محصولات ورزشی کفش ملی توضیح داد: به نظرم اگر کفش ملی حضور قدرتمندی در زمینه تولیدات ورزشی داشته باشد و در این حوزه نیز به صورت حرفه ای ورود کند، اتفاق خوبی خواهد بود. در کشور این توانایی وجود دارد و همین حالا بخش هایی هستند که کفش های خوبی تولید می‌کنند. کفش ملی هم قدمت بسیاری دارد و فکر میکنم در زمینه ورزشی نیز بتواند کفش های با دوام و با کیفیتی تولید کند.

سجادی تاکید کرد: وقتی کفش با کیفیت و خوب باشد، مردم و ورزشکاران به سراغش می‌آیند و اینطور نیست که بخواهد خودش را به بازار تحمیل کند. جنس با کیفیت خودش می‌تواند مبلغ خوبی باشد و نیاز به سروصدا و حمایت این و آن ندارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز