خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین عنوان کرد:

تقویت مشاغل بانوان روستایی با محوریت ارتقای سلامت جامعه

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۴۴۶

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: فرهنگ کسب و کار بانوان روستایی باید تقویت شود چرا که اقتصاد روستاییان را تامین کرده و منجر به ارتقای سلامت جامعه می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، صدیقه ربیعی روز سه‌شنبه در نشست هماهنگی کارشناسان امور زنان جهاد کشاورزی که با حضور فروغ السادات بنی هاشم، مدیرکل دفتر امور زنان روستایی و عشایری وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، افزود: تولید محصولات کشاورزی در روستاها نقش مهمی در چرخاندن چرخ های تولید در این مناطق و تامین معیشت روستاییان دارد که نباید از این موضوع غافل شد.

وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای آموزش بانوان روستایی به منظور تولید محصولات سالم و ارگانیک کشاورزی، گفت: این تلاش ها باید تقویت شود چرا که اقتصاد روستاییان را تامین می کند و همچنین منجر به ارتقای سلامت جامعه خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین اظهار داشت: دولت حمایت های خوبی را برای کسب و کارهای خرد و تقویت امور کشاورزی در روستاها به عمل آورده و در این زمینه تسهیلات قابل توجهی در حال ارایه است که باید بهره برداری مناسب از این منابع را مورد توجه قرار داد.

این مسئول با اشاره به اهمیت محصول سالم، گفت: برای فرهنگ سازی در این حوزه می توان ارایه آموزش به بانوان به ویژه در سطح روستاها را دنبال و پیگیری کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز