خبرگزاری کار ایران

شهردار قائمشهر عنوان کرد:

بازارهای محلی عامل ایجاد کسب و کار

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۲۴۰

شهردار قائم شهر گفت: صنایع و فرآورده های خانگی می تواند در این شرایط اقتصادی کمکی به بخش اقتصاد خانواده بکند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائمشهر، بازار شب یلدا به مناسبت شب یلدا  با برخی مسئولین شهرستان قائم شهر در محوطه شهرداری قائم شهر افتتاح شد.

شهردار قائمشهر هدف از افتتاح این بازار را ایجاد کسب و کار برای بازارهای محلی بیان کرد و گفت : صنایع و فرآورده های خانگی می تواند در این شرایط اقتصادی کمکی به بخش اقتصاد خانواده بکند.

بهمن معین پور با تاکید بر اینکه نگاه جامعه باید به سمتی برود که خانواده هم بتواند در امور اقتصادی شهر و خانواده اثربخش باشد، افزود: حوزه های خانگی نیز می توانند در زمینه ی اقتصادی کمک کنند.

معین پور از برگزاری بازارهای محلی خبر داد و گفت : سعی می کنیم در دیگر نقاط شهر و به مناسبت های مختلف بازارهای محلی را برای کسب و کار خانوارها ایجاد کنیم.

در ادامه عباس صالح زاده، رئیس شورای اسلامی شهر قائمشهر، افتتاح این بازار را عامل حمایت از صنایع دستی و گردشگری، زنان سرپرست خانوار و کسب و کارهای محلی عنوان کرد و افزود: در شورای دوره ی پنجم و همچنین کمیسیون فرهنگی شورا، نگاه ما ایجاد انبساط اجتماعی در شهر است.

صالح زاده ادامه داد: با شرایطی که در حال حاضر داریم باید بتوانیم نظرات اجتماعی مردم را تامین کنیم.

رئیس شورای شهر قائمشهر هدف از برپایی این بازار سنتی را نشان دادن آیین و فرهنگ گذشتگان دانست و خاطرنشان کرد: صنایع گردشگری را هم می  تواند به نمایش بگذارد.

لازم به ذکر است این بازار تا جمعه 30/9/97 ساعت هشت شب در محوطه ی شهرداری قائمشهر برقرار است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز