خبرگزاری کار ایران

در دیدار بیژن شیری با مسئولین ورزش کارگری بیان شد

زمینه همکاری خوبی بین ورزش کارگری مناطق آزاد وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۳۵۶

با توجه به ظرفیت و توانمندی بالایی که هر دو طرف دارند زمینه همکاری در جهت توسعه ورزش و تفریحات سالم بین خانواده های کارگری در مناطق آزاد فراهم است و امیدوارم بزودی با انعقاد یک تفاهم نامه شاهد سرویس دهی بیشتر و بهتر به کارگران و خانواده های ایشان در مناطق آزاد باشیم.

مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در نشست با بیژن شیری، مسئول ورزش معاونت فرهنگی و اجتماعی شورای عالی دبیرخانه مناطق آزاد کشور گفت: با توجه به ظرفیت و توانمندی بالایی که هر دو طرف دارند  زمینه همکاری در جهت توسعه ورزش و تفریحات سالم بین خانواده های کارگری در مناطق آزاد فراهم است و امیدوارم بزودی با انعقاد یک تفاهم نامه شاهد سرویس دهی بیشتر و بهتر  به کارگران و خانواده های ایشان در مناطق آزاد باشیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور ورزشی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ؛ دراین نشست که با حضور مجید ندیری مشاور عالی فدراسیون کارگری و خانم ها خواجه نژاد معاون مدیرکل و پناهی کارشناس اداره کل امور ورزشی تشکیل شد ابتدا بیژن شیری با ارائه توضیحاتی به نقش مناطق آزاد در اقتصاد و فرهنگ و ورزش جامعه پرداخت و گفت: خوشبختانه در مدت 4 سالی که جناب آقای زم در شورایعالی مناطق آزاد مدیریت دبیرخانه را بر  عهده گرفته تلاش و همت و توانش را گذاشته تا  با تنظم یک منشور کامل و جامع که به تصویب هیات دولت هم رسیده است کارهای هم عرض و کم اثر را حذف و یک راهکار کلی و جامع را برای مناطق آزاد و نحوه تعامل آن با همه دستگاهها و نهادها  ارائه داده دهد  و الان همه چیز شفاف و روشن است.

وی افزود: اتفاقا وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از جمله وزارتخانه هایی است که با شورایعالی مناطق آزاد ارتباطی تنگاتنگ می تواند داشته بشد چرا که بخش زیادی از افراد شاغل در مناطق آزاد ایران را کارگران و خانواده های ایشان تشکیل می دهند.

شیری گفت: 7 منطقه آزاد در کشور داریم که بزرگترین و پرجمعیت ترین آن جزیره کیش با سرانه ورزشی 7 متر مربع است که دو نیم برابر استاندارد جهانی می باشد و البته ظرفیت های خوبی در سایر مناطق نیز داریم.

در ادامه این نشست جواد رمضی با قدردانی از توجه مناطق آزاد به مقوله فرهنگ و ورزش کارگران گفت: ما امکانات و تونمندی های خوبی در مناطق آزاد داریم و از طرفی وظیفه صیانت و حفظ سلامتی نیروی کار از وظایف سازمانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی می باشد.

رمضی افزود: در مناطق آزاد زمینه برگزاری جشنواره های تفریحی ورزشی خانوادگی کارگران به خوبی فراهم است و علاوه براین بایستی به صورت مداوم برای امور تفریحی و ورزشی خانواده های کارگران طرح و برنامه جدید و نو ارائه کنیم که خوشبختانه زمینه این مهم در اداره کل امور ورزشی فراهم شده است.

 

قرار شد در نشست بعدی که بزودی برگزار می شود یک تفاهم نامه همکاری آماده و پس از امضای معاونت اجتماعی و فرهنگی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و معاونت فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد  به مرحله اجرا در آید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز