خبرگزاری کار ایران

در نشست با مدیرکل تفریحات سالم شهرداری تهران

رمضی: جشنواره بزرگ تفریحی - ورزشی خانواده کارگران برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۰۰۱

سرپرست اداره کل ورزش و تفریحات وزارت کار و امور اجتماعی از برگزاری جشنواره تفریحی - ورزشی ویژه خانواده های ورزش کارگری در آینده ایی نزدیک خبرداد.

به گزارش ایلنا، در نشست مشترکی با حضور  جواد رمضی سرپرست اداره کل امور ورزشی،کاظم دستگردی رئیس اداره تفریحات سازمان ورزش شهرداری تهران،مهندس وصالی ، دکتر رحیمی .متخصص در امور صدمات و آسیب های ناشی از فعالیت های ورزشی، دکتر بهادران مدیر ورزش محلات و اقشار سازمان ورزش شهرداری تهران و توفیق تشت زر رئیس اداره مسابقات اداره کل امور ورزشی در سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار گردید.

 در این جلسه که با هدف همکاری مشترک اداره کل امور ورزشی و سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار گردیده بود مصوب شد  اولین جشنواره تفریحات سالم و بازیهای فکری و تفریحی ویژه خانواده های کارگری در تهران یا انزلی برگزار شود .

 بر اساس سند راهبردی ورزش کارگری ، اداره کل امور ورزشی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی موظف است تا نسبت به توسعه و گسترش ورزش سلامت محور به منظور ارتقای نشاط و شادابی در بین اقشار جامعه کارگری اقدام نماید .

از این رو تاسیس و فعالسازی حوزه هایی به این منظور در قالب انجمن یا کمیته ( کمیته بازیهای فکری . کمیته تفریحات سالم . کمیته سنجش وضعیت ساختار قامتی و تندرستی و ... ) ضروری و اجتناب ناپذیر تلقی می گردد .

در پایان مقرر گردید تا دومین جلسه در راستای بررسی دقیقتر و جزئیات موضوع در روز دوشنبه مورخ نهم مردادماه در دفتر اداره کل امور ورزشی برگزار خواهد شد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز