خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون انجمنهای صنفی کاریابیهای کشور:

ازدیاد فارغ التحصیلان دانشگاه باعثکاهش نیروی کار ساده در کشور شده است

کد خبر : ۲۲۹۳۲۱

مشکلاتی که اکثر کاریابیها با آن مواجه هستند کشوری است و رفع این مشکلات به کل جامعه کمک خواهد کرد.

رئیس کانون انجمنهای صنفی کاریابیهای کشور تأکید کرد: هم اکنون در تمامی خانواده ها مشکل اشتغال وجود دارد.

بابک هاشم پور در گفتگو با خبرنگار ایلنا در تبریز اظهار داشت: امروز کشور نه در بخش نیروی کار ساده، بلکه در مورد اشتغال نیروهای تحصیل کرده دچار مشکل است زیرا ازدیاد فارغ التحصیلان دانشگاه باعثکاهش نیروی کار ساده در کشورشده است.

وی در ادامه به اهداف فعالیت های کانون انجمنهای صنفی کاریابیهای کشور اشاره کرد و گفت: این کانون به دنبال توانمندسازی کاریابی ها از نظر مالی و رفع مشکلات آنان است.

هاشم پور با بیان اینکه کاریابیها به عنوان شرکای اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دولت در حال ارائه خدمات به مردم هستند گفت: مشکلاتی که اکثر کاریابیها با آن مواجه هستند کشوری است و رفع این مشکلات به کل جامعه کمک خواهد کرد.

وی به حضور فعال و چشمگیر بانوان در کاریابی ها نیز اشاره کرد و گفت: ۵۰ درصد بانوان، مدیریت کاریابیهای شمالغرب کشور را عهده دار هستند که این نشان از توانمندیهای زنان جامعه ما است.

هاشم پور به منظور شرکت در کارگاه آموزشی توانمندسازی مدیران دفاتر کاریابی های غیردولتی داخلی و خارجی شمالغرب کشور به تبریز سفر کرده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز