خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس:

۱۵میلیارد تومان خسارت سیل به زمین های کشاورزی پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۶۶۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس با بیان اینکه با تلاش های انجام شده توانستیم میزان ۱۵میلیارد تومان خسارت سیل به زمین های کشاورزی را پرداخت کنیم، گفت: با توجه به اینکه ۱۴۷۰میلیارد تومان خسارت سرمازدگی در استان داشته ایم اما تاکنون هیچ اعتباری به این مهم اختصاص نیافته است.

به گزارش ایلنا، محمد مهدی قاسمی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود:۳۴طرح به مبلغ ۵۴۸میلیارد تومان به بانک ها معرفی شده است،  این در حالیست که تاکنون به ‌۸طرح به مبلغ ۳۸میلیارد تومان پرداخت شده است.

زمانی مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس هم در ادامه این جلسه گفت: در سال گذشته از محل مالیات بر ارزش افزوده حدود ۳میلیارد تومان اعتبار در اختیار ما قرار گرفت که این اعتبار را در ۱۴روستا استفاده کردیم، به طوریکه ‌پیش بینی این است که بتوانیم در سال ۹۸ اعتباری بالغ بر ۱۵میلیارد تومان از این محل جذب کنیم.

وی افزود:در تعداد ۲هزار و ۲۳۶ روستای بالای ۲۰خانوار تهیه طرح هادی به اتمام رسیده است و امسال برنامه ریزی داریم که در ۱۱۱روستا بازنگری طرح هادی عملیاتی شود.

زمانی تصریح کرد: سال گذشته ۱۱هزار و ۷۹۵ واحد مسکونی بهسازی، نوسازی و ‌مقاوم سازی شده است و در سال ۹۸در صورت تامین اعتبار ۱۵هزار واحد مسکونی بهسازی، نوسازی و مقاوم سازی می شود.

مدیر کل بنیاد مسکن گفت: در برنامه ششم توسعه ۳۰۰روستای هدف گردشگری در کل کشور درنظر گرفته شده است که از  این تعداد  ۱۰ روستا از استان بوده است.

 زمانی با بیان اینکه طی ۲سال گذشته برای ۱۵روستا طرح گردشگری مصوب کرده ایم، گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی برای ۲روستا شروع شده این در حالیست که طرح یک روستا هم در حال مطالعه است.

دستگاه هایی که اسناد خزانه را جذب نکردند تا 31 شهریور مهلت جذب دارند

 دایی مدیر کل امور اقتصادی استان فارس با بیان اینکه دستگاه هایی که اسناد خزانه را جذب نکردند تا 31 شهریور مهلت جذب دارند، گفت: در سال گذشته هزار و ۱۱۳میلیار ریال اسناد خزانه ملی و استانی را داشته ایم که ۱۶/۵ میلیارد تومان این مبلغ  مربوط به ۱۰دستگاه است که هنوز نتوانسته اند جذب کنند که تا ۳۱ شهریورماه ه فرصت جذب را دارند.

بابک دایی افزود: از ۳۵ دانشگاه که طرح اسناد خزانه شامل آنها می شود، تعداد ۱۴دانشگاه ۶۸میلیارد تومان اسناد خزانه دارند که هنوز جذب نشده است و تذکر به آنها داده شده است. 

وی تصریح کرد: استان فارس در بین استان های بزرگ که بالاترین اعتبار استاد خزانه را دارند با ۹۸درصد جذب اسناد خزانه بالاترین جذب را داشته است.

وی افزود: تنها تیرماه امسال توانستیم بالغ بر ۵۰درصد اعتیار اسناد خزانه جذب کنیم.

دایی عنوان کرد: اوراق تسویه خزانه در بودجه ۹۸ظرفیت خوبی برای اسناد خزانه استان هایی است که  محدودیتی برای جذب آن ندارند و هر چقدر توانمند باشند بیشتر می توانند جذب داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز