خبرگزاری کار ایران

سرپرست پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی:

رسالت نهایی پدافند غیرعامل صیانت از سرمایه های انسانی است

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۰۵۵

سومین جلسه کارگروه ویژه پدافند غیرعامل شهرداری تبریز با حضور سرپرست پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی در سازمان کشتارگاه صنعتی تبریز تشکیل شد.

به گزارش ایلنا، محمدباقر آقایی در این جلسه یکی از اهداف پدافند غیرعامل را حفاظت از زیرساخت ها از جمله زیرساخت های زیستی دانست و گفت: رسالت نهایی پدافند غیرعامل صیانت از سرمایه های انسانی است.
وی با اشاره به این که تامین نیازهای اولیه مردم از جمله غذای سالم در هنگام بحران و بعد از وقوع حادثه بسیار مهم و حیاتی است، نحوه توزیع سالم و بهداشتی غذا را یکی از مهم ترین چالش های فراروی مدیران برشمرد.

سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استان همچنین رعایت اصول و الزامات پدافند غیرعامل را سبب کاهش آسیب پذیری در حوزه زیستی و به ویژه بخش تامین و توزیع غذا دانست و از مسئولان امر خواست تا با بررسی دقیق، تهدیدات این حوزه را احصاء کرده و در جهت کاهش آسیب پذیری ها و کسب آمادگی برای مقابله با این تهدیدات گام بردارند.

آذرنیا سرپرست مدیریت پدافند غیرعامل شهرداری تبریز نیز در این جلسه اظهار داشت: کشتارگاه صنعتی تبریز نقش ویژه‌ای در سلامت شهروندان دارد و نظارت مستمر بر نحوه ذبح و توزیع گوشت و رعایت الزامات پدافند غیرعامل می تواند در نجات جان انسان‌ها اثرگذار و حیاتی باشد.

در پایان سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استان از کشتارگاه صنعتی تبریز و نحوه ذبح و توزیع در این واحد بازدید کرد.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز