خبرگزاری کار ایران

تعطیلی ۱۸ واحد صنفی شیراز به دلیل تخلفات بهداشتی

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۴۷۴

در پی نظارت و بازدید کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهدای انقلاب در فصل پایانی سال، ۱۸ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی و عرضه قلیان، تعطیل شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مسئول واحد سلامت محیط مرکز بهداشت شهدای انقلاب گفت: در راستای اجرای قانون اصلاح ماده ۱۳ مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و قانون جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات، با انجام بازدیدهای مختلف بازرسان بهداشت محیط از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ارائه آموزش‌ها و هشدارهای کتبی، این واحدهای صنفی به دلیل بی اعتنایی متصدیان نسبت به رعایت موازین بهداشتی، تعطیل و پرونده متخلفان به مراجع قضایی ارجاع شد.

محمدحسین کیانفر  افزود: این مراکز شامل هفت واحد سفره خانه، دو واحد نانوایی، سه واحد آشپزخانه، سه واحد بیرون‌بر، کبابی، ساندویچی و سه واحد کافی شاپ به دلیل عرضه قلیان است.

وی با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و اجرای طرح سلامت نوروزی، از تمامی متصدیان مراکز تهیه و تویع مواد غذایی و اماکن عمومی خواست تا برای حفظ سلامت شهروندان و مسافران نوروزی ضمن رعایت تمام مفاد قانون اصلاح ماده ۱۳ مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، هشدارهای بازرسان بهداشت محیط را جدی گرفته و در سریع ترین زمان، نسبت به رفع کمبودهای بهداشتی موجود اقدام کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز