خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومى و انقلاب شهرستان نظرآباد:

سوزاندان ۵ دانش‌آموز با قاشق داغ در مدرسه‌ای در نظرآباد/ معلم خاطی با ورود مدعی‌العموم بازداشت شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۹۴۴

دادستان عمومى و انقلاب شهرستان نظرآباد از بازداشت معلم خاطى خبر داد که با قاشق داغ به پنج دانش آموز دبستانى صدمه بدنى وارد کرده بود.

به گزارش ایلنا، دادستان عمومى و انقلاب شهرستان نظرآباد با اعلام خبر بازداشت معلم خاطى که با قاشق داغ به پنج دانش آموز دبستانى صدمه بدنى وارد کرده بود گفت: در پى انتشار تصاویرى در فضاى مجازى در خصوص ایراد صدمه بدنى به دانش آموزان دبستانى توسط معلم، موضوع در دستور کار دادستانى قرار گرفت.

دادستان عمومى و انقلاب شهرستان نظرآباد خاطرنشان کرد: در اقدامات صورت گرفته مشخص شد که معلم خاطى با قاشق داغ گردن و دست پنج دانش آموز را سوزانده است.

وى ادامه داد: این دانش آموزان که در حیاط مدرسه مشغول سنگ پراکنى به یکدیگر بودند با تذکر معلم مواجه مى شوند که در ادامه و در پى بى توجهى دانش آموزان، معلم خاطى قاشق را توسط سماور داغ کرده و روى گردن و دست دانش آموزان مى گذارد.

قیومى تصریح کرد: معلم خاطى در همان روز بازداشت شد و اقدامات لازم در زمینه بررسى سلامت روانى وى در حال انجام است.

دادستان عمومى و انقلاب شهرستان نظرآباد افزود: تاکنون برخى از خانواده‌ها شکایت کردند و برخى دیگر نیز رضایت دادند، اما دادستانى به عنوان مدعى العموم پیگیر این موضوع خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز