خبرگزاری کار ایران

در خوزستان رخ داد؛

از شایعه تا واقعیت علت یک خودکشی در ایذه

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۷۱۶

دادستان ایذه از تشکیل پرونده قضایی برای شناسایی عامل یا عوامل شایعه خودکشی پسر ایذه‌ای براثر فقر، خبر داد.

به گزارش ایلنا، مراد شمولی دادستان شهرستان ایذه از تشکیل پرونده قضایی برای شناسایی عامل یا عوامل شایعه خودکشی پسر ایذه‌ای براثر فقر خبر داد و گفت: برابر تحقیقات علت و انگیزه خودکشی مسائل مرتبط با فقر نبوده است.
 
وی افزود: این مسائل برابر  تشویش اذهان عمومی مطرح شده و دادستانی دستورات قضایی لازم را برای شناسایی عامل یا عوامل این شایعه صادر کرده و پرونده‌ای در این راستا تشکیل و برخورد قاطع به‌عمل خواهد آمد.

به گفته دادستان ایذه، پدر این پسر ایذه‌ای از شایعات مطروحه و اینکه با آبروی او بازی شده به شدت ناراحت است و عنوان کرده که امکانات لازم را برای فرزندانم تامین کرده‌ام.

فرماندار ایذه گفت: این خانواده شرایط مالی مناسبی ندارند و مادر نیز تحت پوشش سازمان بهزیستی است اما دلیل اقدام این نوجوان ، اختلاف خانوادگی با برادرش بوده است. 

وی با اشاره به اینکه این پسر خود را حلق آویز کرده است ادامه داد :این نوجوان بعد از مشاجره درون خانوادگی و طی یک اقدام آنی بخاطر تجربه کم و عصبانیت، اقدام به خودکشی کرده است و مطالب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر خودکشی بخاطر فقر و اینگونه مطالب صحت ندارد.

سمالی گفت: یک واحد امنیت اجتماعی با همکاری معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در سازمان بهزیستی شهرستان ایذه راه‌اندازی شده است که این واحد مسئول بررسی و علت‌یابی آسیب های اجتماعی این چنینی است.

هفته گذشته این نوجوان 11 ساله در روستای بردگپی ایذه اقدام به خودکشی کرد که برخی رسانه‌ها و شبکه های اجتماعی علت این خودکشی را فقر شدید و فشار گرسنگی خانواده وی عنوان کرده بودند در حالی که مسئولان این شهرستان این موضوع را تکذیب کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز