خبرگزاری کار ایران

دکترربیعی دردومین گردهمایی مدیران کل اجرایی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد:

مبارزه با فقروایجاد رفاه بدون کمک استان ها انجام نمی شود/ضرورت تشکیل دبیرخانه مبارزه با آسیب های اجتماعی در استانها

asdasd
کد خبر : ۳۷۴۸۸۶

وزیرتعاون،کار ورفاه اجتماعی گفت:باید مبارزه با آسیب های اجتماعی دراستان ها ودربخش رفاهی ادارات کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی به گفت وگوتبدیل وبرای آن اقدامات اساسی انجام شود .

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ؛وزیر تعاون،کارو رفاه اجتماعی اعلام کرد : ایجادانسجام داخلی از برنامه های مهم سال 95و96 در وزارت تعاون،کارورفاه اجتماعی به شمارمی رود و این امر با انجام کارهای فشرده وداخلی دراستان های سراسر کشور انجام خواهد شد .

دکترعلی ربیعی در دومین گردهمایی آموزشی،توانمندسازی مدیران کل اجرایی وزارت تعاون،کارورفاه اجتماعی که درساری برگزارشد ادامه داد : مبارزه با فقروایجاد رفاه بدون کمک استان ها انجام نمی شود و باید به این منظوردرسطح استان ها تلاش جدی شود .

وی ازآماده شدن دبیرخانه شورایعالی اشتغال در این خصوص خبرداد و گفت : باید دراستان ها دبیرخانه های مبارزه با فقروآسیب های اجتماعی تشکیل شود .

وزیرتعاون،کار ورفاه اجتماعی توجه به آسیب های اجتماعی را ازبرنامه های مهم خود اعلام کرد و افزود : باید مبارزه با آسیب های اجتماعی دراستان ها ودربخش رفاهی ادارات کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی به گفت وگوتبدیل وبرای آن اقدامات اساسی انجام شود .

دکترربیعی درباره ایجاد بخش هایی با عنوان فرهنگ و رسانه در استان ها توضیح داد وگفت : این امر باید به صورت ارائه خدماتی محدود به رسانه های محلی محروم باشد.

وی برمانورحمایت از کارگران تاکیدکرد و ادامه داد : دربازرسی ها حق هیچ کارگری نباید نادیده گرفته شود.

دکترربیعی با اعلام این که مزد از تورم پیشی گرفته است سیاست های مزدی را دردولت جدید عادلانه توصیف کرد .

وی اظهارکرد : باید افکارعمومی برای تقویت جایگاه تعاونی ها آماده شوندچرا که گسترش تعاونی ها به بخش اشتغال کمک شایسته ای خواهد کرد .

وزیرتعاون،کارورفاه اجتماعی ازمدیران اجرایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درسراسرکشور خواست تا دردولت تدبیروامید کارایی خود رانشان دهند.

وی همچنین خواستارارتقاءدانش مدیران خود درسراسر کشور شد وتاکید کرد : دانش مدیران باید در حوزه های مختلف از جمله سیاستگذاری در عرصه های فعالیت خود افزایش پیدا کند .

دکترربیعی دربخش دیگری از سخنان خود خواستارحفظ استقلال شرکت های وابسته به وزارت تعاون،کار ورفاه اجتماعی شد و گفت : درمدیریت شرکت ها نظارت داشته باشید و نه دخالت .

وی ایجاد فضا برای ورزش وتفریح رایگان خانواده کارگران را بسیار ضروری دانست و باذکرمثالی از کودکی خود گفت : هیچ گاه لذت ورزش رایگان در زمین راه آهن را فراموش نمی کنم .

وزیرتعاون،کار و رفاه اجتماعی کارکنان این وزارتخانه را موتورحرکت مجموعه دانست گفت : اگرمنصفانه قضاوت کنیم استا های ما از هرگونه ریخت و پاش مالی خودداری می کنند اما بازهم ضروری می دانم برادامه این روند درست تاکید کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز