خبرگزاری کار ایران

در کارگروه امور شهرسازی استان البرز صورت گرفت؛

تصویب ۵ طرح تولیدی، خدماتی و رفاهی در کارگروه زیربنایی و شهرسازی

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۶۳۸

یازدهمین جلسه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان البرز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و دیگر اعضای این کارگروه در حوزه معاونت عمرانی استانداری برگزار و ۵ طرح تولیدی، خدماتی و رفاهی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، خسرو ارتقایی در خصوص مصوبات جلسه مذکور اظهار داشت: در این جلسه 5 طرح تولیدی، خدماتی و رفاهی و غیره مطرح و با توجه به مدارک و مستندات ارائه شده از سوی دبیرخانه کارگروه؛ با 4 طرح که از نظر طی مراحل قانونی و کارشناسی واجد صلاحیت اجرا شناخته شدند، موافقت شد و بررسی یک طرح به منظور کارشناسی بیشتر و رعایت موارد زیست محیطی و دیگر الزامات قانونی به جلسات آتی محول شد.

وی افزود: در این نشست عرصه های - 9 گانه کوهسار (مصوبه شورایعالی شهرسازی و معماری، درخواست تعاونی ایثار) روستای آتشگاه ، درخواست شهرداری هشتگرد (شرکت گلنوش، درخواست فرمانداری ساوجبلاغ ) احداث گلخانه ، تکمیل بحث بنای کارگری و دیوارکشی مورد بررسی قرار گرفت.

وی در خصوص طرح های مصوب شده در این جلسه تصریح کرد: اجرای طرح تولید انواع کمپوت و کنسرو به مساحت 24 هزار و 296 مترمربع با توجه به پروانه صادره ، با درخواست مذکور موافقت گردید و مقرر شد قبل از جلسه کارگروه، سایت پلان (جانمایی بناهای مورد درخواست) به تأیید جهاد کشاورزی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای (به جهت نحوه دسترسی از اتوبان) برسد.

همچنین موضوع درخواست تغییر کاربری شرکت گلنوش مبنی بر اجرای طرح تولید انواع کمپوت و کنسرو و ... مطرح و با توجه به موافقت اعضای کارگروه مقرر شد مراتب جهت ادامه اقدامات، تعیین کاربری  به کارگروه و شورای برنامه ریزی ارجاع گردد.

ارتقائی گفت: با اجرای طرح گلخانه گل و گیاه به مساحت 2 مترمربع موافقت به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز