خبرگزاری کار ایران

علی فرجی:

شهرداری کاشان برگزیده جایزه توسعه اقتصاد شهری شد

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۸۹۵

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان گفت:شهرداری کاشان برگزیده جایزه توسعه اقتصاد شهری در همایش بین‌المللی اقتصاد شهری با محوریت اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان،محمد علی فرجی، در گفتگو با خبرنگاران گفت: شهرداری کاشان به‌جهت انجام تلاش‌های مدبرانه،هوشمندانه و صادقانه درراستای دستیابی به اقتصاد پایدار شهری شایسته تقدیر و حائز دریافت این جایزه شد.

وی افزود: جایزه توسعه اقتصاد شهری با حضور پروفسور"یانگ هون کوواک"، رییس سازمان شهروندان جهانی World Citizen Organization(WCO) و مجمع شهرهای جاده ابریشم Silk Road Mayors Forum(SRMF)، دکتر حسین محمدپور زرندی، رییس همایش بین‌المللی اقتصاد شهری و دکتر محمدمهدی زاهدی، رییس کمیسیون آموزش عالی مجلس شورای اسلامی صبح امروز پنج‌شنبه 30 اردیبهشت در همایش به مدیران شهری شهرداری کاشان اهداشد.

فرجی تصریح کرد: «اقتصاد شهر هوشمند»، «اقتصاد گردشگری شهری» ، «اقتصاد زیرساخت‌های شهری»، «فرهنگ اقتصادی شهر و آموزش شهروندی»، «معضلات شهری، محیط ‌زیست و آلودگی هوا» به دلیل تاثیر گذاری مستقیم بر اقتصاد شهری از اصلی ترین محورهای همایش است.

به‌گفته‌وی، «مدیریت توسعه سرمایه‌های انسانی و اقتصاد شهر»، «نظام‌های بانکداری، بانکداری اجتماعی و اقتصاد شهری»، «الگوسازی اقتصاد مقاومتی در شهرها و پدافند غیرعامل شهری»، «قیمت‌گذاری خدمات شهری، تأمین مالی و درآمدهای شهری» و «مدیریت خدمات شهری، «سازمان‌های مدیریت شهری و بخش خصوصی»  از جمله موضوعات مقاله های ارائه شده در همایش بین‌المللی اقتصاد شهری است.

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان با اشاره به اینکه شهرها به‌دلیل پتانسیل‌های بالای جمعیتی، مکان تجمع و تراکم نیروی انسانی، انواع سرمایه، خدمات، صنعت، خلاقیت و نوآوری نقش حیاتی در اقتصاد ملی کشور دارند گفت:از اینرو اهتمام شهرها  به عنوان موتور حرکت اقتصاد ملی و اقتصاد پایدار شهری که یکی از ارکان شکل‌گیری شهر پایدار است رمز موفقیت و شکوفایی شهری می‌شود.

فرجی اظهارداشت:همایش بین المللی اقتصاد شهری نیز در این راستا با محوریت اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و به منظور نهادینه‌کردن این اقتصاد و توسعه دانش‌بنیان در شهرهای کشور برگزار می‌شود.

همایش بین‌المللی اقتصاد شهری به همت انجمن علمی اقتصاد شهری ایران برگزار می شود که تاکنون نهادهای داخلی و خارجی همچون وزارت کشور،وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی،دانشگاه های علامه طباطبایی،امام صادق(ع)، خوارزمی،اصفهان،یزد،دانشگاه آزاد اسلامی،شهرداری تهران،شورای اسلامی شهرتهران،شهرداری قزوین،شهرداری شیراز،جهاد دانشگاهی از برگزاری آن حمایت کرده اند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز