خبرگزاری کار ایران

پرداخت ماهیانه ۱۹ میلیارد ریال مستمری به خانواده های چند قلو در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۸۶۶

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی از پرداخت ماهیانه ۱۹ میلیارد ریال مستمری به خانواده های دارای فرزند دوقلو و بیشتر در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، پروین محمدپوری با اشاره به زیر پوشش بودن ۲ هزار و ۴۴۹ خانوار چند قلو در استان بیان کرد: از کل خانواده‌های دارای چند قلو در آذربایجان غربی، ۲ هزار و ۲۴۳ خانوار دارای فرزند دو قلو، ۱۹۲ خانوار دارای فرزند سه قلو و ۱۴ خانوار دارای فرزند چهار قلو هستند.

وی با بیان اینکه بهزیستی در کنار خانواده‌های دارای فرزندان چند قلو است، اضافه کرد: در صورتی که پدر خانواده دارای چند قلو، فاقد شغل و بیمه باشد، می‌توانیم با معرفی ایشان به بانک‌های عامل، در راستای اشتغال این خانواده کمک کنیم.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی ادامه داد: حمایت از خانواده‌های فرزندان دو قلو با دهک درآمدی یک تا هفت تا پایان ۶ سالگی صورت می‌گیرد، تمامی خانوارهایی با چنین شرایطی، می‌توانند به منظور بهره‌مندی از این حمایت‌ها با ارائه مدارک به ادارات بهزیستی مراجعه کنند.

محمدپوری اظهار کرد: خانواده‌های دارای فرزندان سه قلو و بیشتر نیز فارغ از تأثیر دهک درآمدی از بدو تولد تا پایان ۶ سالگی می‌توانند از تسهیلات بهزیستی و خدمات مستمری برخوردار شوند.

وی یادآور شد: مشاوره، تأمین شیرخشک تا یک سالگی و کمک موردی مسکن از جمله کمک‌هایی است که به خانواده‌های دارای چندقلو در دهک‌های یک تا سه تعلق می‌گیرد.

به گفته محمدی پور، در مجموع ماهیانه ۱۹ میلیارد ریال مستمری به خانواده های چند قلو در آذربایجان غربی پرداخت می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز