خبرگزاری کار ایران

تخریب کامل منزل مسکونی ۲۵ مددجوی بهزیستی در زلزله خوی

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۲۴۹

مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی از تخریب کامل منزل مسکونی ۲۵ مددحوی بهزیستی در زلزله هفته گذشته خوی خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۱ منزل مربوط خانواده معلولان است.

به گزارش ایلنا، پروین محمد پوری در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه، در زلزله ۱۳ مهرماه شهرستان خوی ۱۵۴ واحد مسکونی مربوط به مددجویان بهزیستی آسیب دیده است گفت: از این تعداد ۲۵ واحد مسکونی به طور کامل تخریب شده است.

محمد پوری با بیان اینکه ۲۱ واحد تخریب شده مربوط به خانواده معلولین است گفت: با توجه به دارا بودن شرایط خاص این خانواده ها امکان اسکان آنها در چادر وجود ندارد لذا اولویت این اداره کل تامین ودیعه مسکن این خانواده ها جهت استقرار خانواده ها تا اتمام ساخت مسکن مناسب خواهد بود.

وی خواستار مساعدت خیرین در جهت تامین هزینه ودیعه مسکن و بازسازی منازل مددجویی شد و گفت: اولویت اصلی بازسازی منازل  خانواده های دارای معلول است.

محمدپوری اضافه کرد: استاندار آذربایجان غربی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قول مساعد داده‌اند که آواربرداری و ساخت و بازسازی واحدهای مسکونی خانوارهای مددجوی بهزیستی بویژه انهایی که دارای معلول هستند، در اولویت باشد.

مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی، افزود: با توجه به فرارسیدن فصل سرما هم اکنون  نیاز داریم سریعا این خانوارها  در اماکن مناسب سکونت پیدا کنند که در این خصوص با هماهنگی شوراهای روستاها، اماکنی در روستای محل سکونت یا روستای مجاور برای این خانوارها به صورت رهن کامل با ودیعه هر واحد ۲۵۰ میلیون ریال بدون اجاره می‌توان پیدا کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز