خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار همدان:

یک هزار پروژه همزمان با دهه فجر در استان همدان به بهره برداری می رسد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۲۵۱

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: یک هزار پروژه عمرانی، تولیدی و اقتصادی همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه فجر در استان همدان بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش ایلنا از همدان، حسن رضانیا در نشست‌ اعضای شورای آموزش و پرورش استان همدان افزود: دانش‌آموزان و فرهنگیان، نقش پررنگی در تبیین دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب اسلامی دارند.

وی اظهار داشت: دستگاه‌های دولتی زمینه‌های بازدید دانش‌آموزان از پروژه‌های شاخص که قرار است در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری برسند را فراهم کنند.

رضانیا تصریح کرد: بازدید از پروژه‌های بهره‌برداری شده برای دانش‌آموزان به عنوان یک اردوی درون استانی محسوب و موجب آشنایی دانش‌آموزان با دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌شود.

وی بیان کرد: تنوع پروژه‌ها در سطح استان زیاد است و در سراسر استان این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با اشاره به اینکه استفاده مردمی، مهمترین رویکرد بهره‌برداری از پروژه‌های دهه فجر است، افزود: رویکرد مردمی، شور و نشاط اجتماعی در برنامه‌های دهه فجر باید رعایت و همه برنامه‌ها به سمت جهاد تبیین و دستاوردهای انقلاب اسلامی هدایت شود.

رضانیا با اشاره به اینکه از فضای رسانه‌ای و امپراتوری رسانه که دست دشمنان است خیلی عقب هستیم، تاکید کرد: باید از همین ظرفیتی که در اختیارمان هست و با استفاده از هر روشی، دانش‌آموزان را در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سهیم کنیم.

وی تصریح کرد: اگر نیاز است باید حجم آموزش‌ها را کاهش دهیم و بگذاریم لذت این جشن در کام دانش آموزان ماندگار شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز