خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان:

طرح مجموعه شهری همدان ارتباطی به حریم سیاسی و تقسیمات کشوری ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۰۷۴

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: طرح مجموعه شهری همدان ارتباطی به حریم سیاسی و تقسیمات کشوری شهرستان‌های همجوار همدان ندارد.

به گزارش ایلنا از همدان، ایوب اسداللهی در گفت و گویی درباره ابلاغ طرح مجموعه شهری همدان، اظهار کرد: در این زمینه برخی رسانه‌ها برداشت ناقصی از موضوع داشته‌اند که به اطلاع مردم شهرستان بهار می‌رساند «مجموعه شهری و شاخص‌هـای آن» در جلسه مورخ ۱۳۸۸/۰۲/۳۱ تصویب شد.

وی تصریح کرد: این تعریف براساس مصوبه هیأت وزیران مورخ ۱۳۷۴/۰۷/۲۶ و به منظور امکان و ایجاد برنامه‌ریزی واحد برای شهر تهران و سایر شهرهای بزرگ کشور صورت گرفته است.

اسداللهی ادامه داد: براساس این مصوبه «تمامی شهرهای کشور» به صورت مجموعه هایی درنظر گرفته می‌شوند تا برنامه ریزی های منطقه ای با مدیریت یکپارچه و مدیریت در توزیع متناسب زیرساخت ها در یک پهنه و منطقه صورت پذیرد و از تمرکز خدمات در شهر مرکزی جلوگیری شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان خاطرنشان کرد: از این گذشته مباحث پدافند غیرعامل هم بر این نکته تأکید دارد و  یکی دیگر از اهداف آن توزیع متناسب جمعیت و فعالیت و توسعه پایدار در این محدوده است.

وی با تأکید بر اینکه صرفاً شهرهای پیرامونی با شهر مرکز یکپارچگی اقتصادی، اجتماعی و خدماتی خواهند داشت، بیان کرد: طرح مجموعه شهری، ارتباطی به حریم سیاسی و تقسیمات کشوری شهرستان‌های همجوار همدان نداشته و این برداشت ناقص رسانه‌ای بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز