خبرگزاری کار ایران

تجهیز ۸۰ درصد کلاس‌های آموزشی همدان به سیستم تهویه

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۹۰۲

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان از عدم برگزاری مراسم صبحگاه دانش‌آموزان در وضعیت آلودگی هوا خبر داد و گفت: ۸۰ درصد کلاس‌های آموزشی مدارس استان همدان، مجهز به سیستم تهویه است.

به گزارش ایلنا از همدان، محمود نقوی اظهار کرد: بازکردن پنجره کلاس‌های درسی و تهیه دستگاه تهویه هوا برای کلاس‌ها از پروتکل‌هایی بود که برای بازگشایی حضوری کلاس‌های درسی از ابتدای امسال، در نظر گرفتیم.

نقوی در رابطه با وضعیت آلودگی هوا و عدم امکان بازکردن پنجره کلاس‌های درسی، تصریح کرد: در شورای آموزش‌وپرورش استان، تصمیم گرفته شد تا کلاس‌های درسی به سیستم تهویه مجهز شوند و در حال حاضر، ۸۰ درصد کلاس‌های درسی در تمام مقاطع تحصیلی و در کل استان همدان، دستگاه تهویه دارند.

وی ادامه داد: اداره کل نوسازی مدارس به ما قول داده تا هفته آینده برای ۲۰ درصد باقیمانده کلاس‌های درسی نیز سیستم تهویه مناسب، تهیه کند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان، خاطرنشان کرد: آلودگی هوا در همدان به صورت مقطعی است و مشکلی برای حضور دانش‌آموزان در همدان، وجود ندارد.

نقوی در پایان، مطرح کرد: در وضعیت آلودگی هوا، صف صبحگاهی دانش‌آموزان برگزار نخواهد شد، ساعت آموزشی یک ساعت کاهش پیدا می‌کند و زنگ ورزش در کلاس، برگزار می‌شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز