خبرگزاری کار ایران

همزمان با دهه فجر؛

14واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی همدان واگذار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۳۴۲

معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان از واگذاری ۱۴ واحد مسکونی با ۴۸ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال به مددجویان زیرپوشش استان همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، حمیدالله فارسی اظهار داشت: اعتبار این واحدها از محل بودجه سازمان بهزیستی استان همدان، تسهیلات بانکی و سهم آورده مددجویان تامین شده است و همزمان با آغاز دهه مبارک فجر افتتاح و تحویل مددجویان این نهاد قرار گرفت.

به گفته وی متراژ این واحدها بین ۵۰ تا ۷۰ مترمربع است که به تفکیک شهرستان در کبودرآهنگ چهار واحد، ملایر، تویسرکان، رزن و فامنین هر کدام ۲ واحد و در اسدآباد و نهاوند هر کدام یک واحد به مددجویان زیر پوشش واگذار شد.

معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان با اشاره به اینکه چهار واحد در راستای اجرای تفاهم نامه با قرارگاه خاتم الانبیا برای مددجویان زیر پوشش سازمان ساخته شده است گفت: هشت واحد مربوط به خانواده های دارای ۲ معلول و ۲ واحد هم به خانواده های تک معلولی و تحت پوشش واگذار شد.

فارسی خاطرنشان کرد: در راستای تامین مسکن مددجویان این نهاد در ۱۰ ماه ابتدای سالجاری ۱۲۵ واحد مسکن مددجویی به خانواده های زیر پوشش این نهاد واگذار شده است.

وی با اشاره به ایفای نقش موثر این سازمان در کاهش مشکلات جامعه هدف گفت: یکی از رسالت‌های مهم سازمان بهزیستی تأمین مسکن خانواده‌های دارای معلول است.

معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان، اولویت در واگذاری بناها را برای خانواده های دارای بیش از ۲ معلول دانست و افزود: خانواده های تک معلول، زنان بی سرپرست و بد سرپرست هم می توانند از طرح مسکن بهزیستی استفاده کنند.

فارسی با بیان اینکه ساخت مسکن مددجویی با ظرافت و دقت انجام می‌شود یادآور شد: تنها هدف سازمان بهزیستی تأمین سرپناه نیست بلکه با ساخت مسکن مناسب منزلت اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مددجویان نیز در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز