خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان:

عملیات اجرایی قطعه نخست محور اصله کاج در فامنین آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۲۸۷

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: همزمان با دهه فجر، عملیات اجرایی قطعه نخست سه راهی محور اصله_کاج در شهرستان فامنین با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان آغاز شد.

به گزارش ایلنا از همدان- داریوش حسینی امروز در نشست خبری بیان کرد: این طرح به طول ۱۳ کیلومتر و حد فاصل سه راهی اصله تا روستای کله سر اجرایی و هزینه آن از محل اعتبارات ملی تامین می‌شود.

وی اظهار داشت:در این روزها ۹ طرح در حوزه های مختلف راه، شهرسازی، مسکن مهر و مسکن ملی کلنگ زنی و بهره برداری می‌شود.

حسینی عنوان کرد: در طرح اقدام ملی تولید مسکن، عملیات اجرایی طرحهای ۱۲۰ واحدی تپه حصار حاج شمسعلی، ۴۸۰ واحدی کنار دانشگاه پیام نور، ۱۰۴ واحدی و ۳۲۰ واحدی شهرک شهید حیدری آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: در طرح مسکن مهر نیز، پروژه ۱۲۰ واحدی انجمن خیران مسکن ساز و ۱۲ واحدی کولادکومه نیز بهره برداری و کلید آن در اختیار مالکان قرار داده می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان تصریح کرد: در حوزه معاونت مهندسی و ساخت نیز ساختمان اداری راه و شهرسازی فرسفج و بهزیستی قهاوند بهره برداری می‌شود.

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی ساختمان اداری فرسفج با اعتبار ۲۵۲ میلیون تومان از سال ۱۳۹۵ آغاز شده است و با زیربنای ۳۴۰ متر مربع بهره برداری می‌شود.

حسینی افزود: عملیات اجرایی ساختمان بهزیستی قهاوند نیز با اعتبار ۶۸۸ میلیون تومان از سال ۱۳۹۱ آغاز شده است و در زمینی به مساحت ۲۰۰ متر مربع در پنج طبقه بهره برداری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه راه و شهرسازی استان همدان پیگیر اعتبارات لازم برای پیشبرد طرحها است و همه تلاش و توان خود را برای به ثمر نشاندن آن انجام می دهد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان بیان کرد: در مجموع در دهه فجر امسال بیش از ۲۱ میلیارد تومان اعتبار در حوزه فعالیت مهندسی و ساخت این اداره کل سرمایه گذاری می‌شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز